یک هفته‌ای است که اینترنت در زرین آباد دهلران با مشکلات بسیاری مواجه شده است اما بنابر درخواست مردم تا کنون این مشکل برطرف نشده است.
کد خبر: ۵۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 07 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،در عصری که به نام عصر اطلاعات شهرت یافته دسترسی آسان و سریع به خدمات اینترنتی یکی از ضروریات روزانه محسوب می‌شود که بدون آن همیشه یک جای کار لنگ می‌زند.

شهرستان دهلران از جمله شهرستان‌های استان ایلام است که با توجه به جمعیت و وسعتی که دارد هنوز از خدمات اینترنت خوبی برخوردا نیست و قطعی‌های گاه‌وبیگاه سبب دل‌آزردگی مردم شده است.

از جمله بخش‌های این شهرستان که از چند روز پیش با مشکل کندی خدمات اینترنت مواجه شده است بخش پهله زرین آباد است که حل مشکلات آن امری لازم و ضروری است.

حسن-ع که دارای دفتر خدمات ارتباطی در شهر پهله است گفت: بیش از چندین روز است که اینترنت شهر پهله دارای مشکل است و این موضوع را به اطلاع مسئولان رسانده‌ایم اما مشکل همچنان پابرجاست.

وی گفت: امروزه بسیاری از موضوعات وابسته به اینترنت است و کندی و قطعی اینترنت برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است که بسیاری برای حل کارهای خود مجبور به مسافرت به دهلران می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر پهله در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این مشکل از یک هفته پیش در شهر پهله به وجود آمده و برخلاف انعکاس آن به مسئولان مربوطه هنوز به طور کامل مرتفع نشده است.

رباب آزادی گفت: در حال حاضر بسیاری از دانشجویان برای انجام امورات انتخاب واحد که معمولاً دارای بازه زمانی محدودی نیز می‌باشد با مشکل مواجه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر پهله عنوان کرد: کافی نت‌ها و خدمات ارتباطی شهر پهله نیز به علت سرعت کم و قطعی های مکرر قادر به ارائه هیچگونه خدماتی نیستند که این موضوع سبب سردرگمی مردم شده است.

آزادی تصریح کرد: مشکل قطعی و عدم ارائه سرویس برای تلفن‌های همراه و بعضاً برای تلفن‌های ثابت نیز در هفته گذشته دوبار ایجاد شده
که از همه مسئولان تقاضا دارم به فکر حل این مشکل باشند.

وی افزود: البته متأسفانه تاکنون پیگیری‌های بنده پاسخی را در پی‌نداشته و مردم همچنان خواستار حل این مشکل هستند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار