معاون فرماندار بم تاکید کرد
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بم گفت: با توجه به اینکه شهرستان بم یک شهرستان صنعتی، گردشگری و تولیدی بوده راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی ضروری است.
کد خبر: ۵۹۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳ 25 April 2018

عباس زورونی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه کارگری شهرستان بم، اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی اقداماتی انجام شده است.

‌معاون سیاسی فرماندار بم ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان بم یک شهرستان صنعتی، گردشگری و تولیدی بوده راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی ضروری است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف کمسیون کارگری رصد کردن مشکلات کارگران است، اضافه کرد: اگر مشکلی بین کارگران و کارفرمایان در شهرستان بم به‌وجود آید در این کمیسیون بررسی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به‌کار هستند، ما باید منافع دو قشر را ببینبم و از کارگران و سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.

زورونی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید در ارگ جدید تعدیل نیرو نداشتیم بلکه نیروها فزایش یافت، عنوان کرد: در راستای رفع مشکلات کارگران ارگ جدید باید یک نفر به‌عنوان رابط توسط کارخانه‌جات ارگ جدید به فرمانداری بم معرفی شود.

‌معاون سیاسی فرماندار بم افزود: ما نهایت همکاری را با مجموعه ارگ جدید داشتیم و در خصوص ایجاد اشتغالزایی تا جایی که قانون اجازه می‌دهد حمایت می‌‌کنیم.

وی خواستار ایمنی کارگران در محیط کار شد و ادامه داد: اداره کار و مرکز بهداشت در مورد مسایل ایمنی و بهداشتی

کارخانه‌جات توجه بیشتری داشته باشند.

وی گفت: با توجه به تاکید ات استاندار کرمان و معاون سیاسی وی باید مدیران کارخانه‌جات یا نماینده تام‌الاختیار آنها در جلسه کارگری حضور پیدا کند.

در ادامه سیاوش برایی‌نژاد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار اطلاع‌رسانی در خصوص رفاه کارگران در جراید محلی و سایت‌ها شد.

وی بیان داشت: در بحث ایجاد تشکیلات کارگری باید نمایندگان کاری از طرف کارگر و کارفرما مشخص شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار