فرماندار شهرستان راور با اشاره به اینکه روند دریافت تسهیلات بانکی در راور بسیار مشکل است گفت: افرادی که به بانک معرفی کردیم متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام نشدند که باید روند دریافت وام تسهیل شود.
کد خبر: ۵۹۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳ 25 April 2018

مالک اژدری امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور که با حضور حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور و نمایندگان بنیاد برکت برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی شهرستان راور با حضور معین اقتصادی که بنیاد برکت انتخاب شده در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان راور توسط بنیاد برکت گفت: 6 مدرسه در راور توسط بنیاد برکت احداث می‌شود که دو مدرسه پیشرفت خوبی دارند و مابقی آنها به تازگی زمین مدرسه تحویل پیمانکاران شده است.

فرماندار شهرستان راور بیان کرد: در زمینه تامین آب روستایی 300 میلیون تومان توسط بنیاد برکت اختصاص داده شده که جای قدردانی دارد اما تاکنون 900 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در تجهیز سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش نیز کمک شده و این سالن در حال تجهیز است گفت: در تکمیل زورخانه راور و حوزه علمیه راور هنوز اقدامی انجام نشده که امیدواریم با تعهد ایجاد شده، اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

اژدری با بیان اینکه طرح‌های مختلف اشتغالزایی در شهرستان راور بررسی شده و افرادی که توانایی اجرای این طرح‌ها را داشتند ثبت‌نام کردند افزود: افرادی که به بانک معرفی کردیم متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام نشدند و مشکلاتی ایجاد شده است که باید روند دریافت وام تسهیل شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه کوهبنان نیز اظهار داشت: بنیاد برکت باعث خیر و برکت در راور است و آثار خدمات این بنیاد در همین مدت کوتاه به‌عنوان معین اقتصادی در سطح شهرستان مشهود است.

وی با بیان اینکه از پیگیری‌ها و اقدامات بنیاد برکت در حوزه اقتصاد مقاومتی تشکر می‌کنیم اما یکسری موانعی است که باید برطرف شود گفت: تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده برای سرمایه‌گذاری در شهرستان راور اما در دریافت وام‌ها با مشکل روبه‌رو هستیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار