اگر تسهیلات و امکانات لازم برای شبکه های بومی فراهم شود شاید نیازی به فیلتر هم نباشد، دسترسی آسان و ارزان باید مورد تأکید مسؤولان باشد، اگر شبکه های اجتماعی داخلی زیاد و نیروها پخش شوند شاید نتیجه لازم را در پی نداشته باشد.
کد خبر: ۵۹۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: مردم خواستار فضای سالم هستند نه فضایی که دارای بدآموزی، اهانت به مقدسات و برای جاسوسی و ایجاد تفرقه باشد، مردم باور کردند که باید از فضای مجازی خارجی عبور کرد، البته برای هر نفی باید اثبات و جایگزینی وجود داشته باشد والا تأثیری ندارد.

وی با تأکید بر این که همه باید دست به دست هم دهند تا شبکه های مجازی ایرانی پربار و غنی باشد، بیان کرد: باید دسترسی به این پیام رسان ها آسان باشد و به مردم ثابت شود که حریم خصوصی آن ها اهمیت دارد و این موضوع باید تببین شود، شبکه های اجتماعی داخلی باید دسترسی آسان و ارزان داشته باشند و مورد حمایت قرار گیرند.

این مرجع عالیقدر شیعه عنوان کرد: اگر تسهیلات و امکانات لازم برای شبکه های بومی فراهم شود شاید نیازی به فیلتر هم نباشد، دسترسی آسان و ارزان باید مورد تأکید مسؤولان باشد، اگر شبکه های اجتماعی داخلی زیاد و نیروها پخش شوند شاید نتیجه لازم را در پی نداشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار