مسوولان خدمتگذاران مردم هستند و باید عملکردشان توسط مردم مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۰۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 07 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی؛غلامعلی شریف رئیس شورای شهر خوی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه نقد عملکرد مسوولان حق تمام مردم است، گفت: مسوولان خدمتگذاران مردم هستند و باید عملکردشان مورد نقد و بررسی قرار بگیرد تا نقاط ضعف برطرف شده و نقاط قوت قوی تر گردند.

وی درهمین راستا ادامه داد:با توجه به همین دیدگاه است که اعضای شورای شهر خوی از نقد عملکردشان استقبال می کنند و بر این باورند که مطبوعات و رسانه ها رکن سوم جامعه هستند و در تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی نقش ارزنده ایفا می کنند.

غلامعلی شریف در بخشی از سخنان خود،با بیان اینکه موفقیت ها و اجرای پروژه ها با هزینه مردم و بیت المال انجام می شود، گفت: تمام پروژه ها با هزینه مردم و با همکاری مسوولان و نهاد ها انجام می شود و مردم هیچوقت موفقیت ها را به نام یک نفر یا یک نهاد نمی نویسند لذا ما همیشه نیاز به همکاری با همه مسوولان و نهادها و وحدت و همدلی با مردم داریم.

وی ادامه داد: مردم همه اعمال و رفتار ما را زیر نظر داند و می دانند چه کسانی با خلوص نیت کار می کنند

رئیس شورای شهر خوی در بخشی از سخنان خود به احداث بیمارستان آیت الله خوی توسط مردم این شهر اشاره کرد و گفت:خویی ها در طول تاریخ ثابت کرده اند که می توانند بزرگترین پروژه ها را درشهر خود احداث کنند که یکی از این پروژها به  عنوان نمونه  بیمارستان آیت الله العظمی خویی است که اکنون در مراحل پایانی احداث می باشد.

وی درادامه به احداث دانشگاه علوم پزشکی این شهر اشاره کرد و افزود: با همکاری مردم و مسوولان دانشگاه دولتی و دانشکده علوم پزشکی هم احداث می شود که به نوبه خود از همه مسوولان سابق و کنونی که در تصویب و اجرای این پروژه ها سهیم بودند، تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس شورای شهردارخوی در بخشی از سخنان خود با اشاره به مراسم تجلیل از کارگران شهرداری نیز گفت: همه مصوبات شورا و پروژه های دست اجرا توسط شهردار محترم و کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری اجرا می شوند و لازم است از همه آنها تقدیر و تشکر کنیم.

سخنگوی شورای شهر خوی نیز دراین جلسه  با اشاره به برخی از عملکرد 8 ماهه شورای دور پنجم و شهرداری گفت: تکمیل پارک قالاقاپوسی، احداث یادمان در تپه شهدا، احداث آبشار پل خاتون، اجرای پارک فنایی، ساماندهی ورودی های شهر، تور خوی گردی، بازسازی آسفالت کمربندی شهید حجازی فر از جمله مصوبات شورای شهر دوره پنجم و اجرای شهرداری خوی می باشد.

مجیدمقدم در بخشی از سخنان خود به اجرای  برنامه  شوراوشهرداری  در آینده نزدیک اشاره کرد اظهارداشت : هدف ما استمرار خدمت رسانی در تمام دوره پنجم شورا می باشد لذا تکمیل کمربندی ها و کمربندی پل خاتون تا جاده قطور بزودی اجرا می شود، احداث پل ناهمسطح در میدان آیت الله خویی  مطالعاتش تمام شده و بزودی تعیین پیمانکار خواهد شد، ایجاد مجتمع رفاهی و خدماتی در جاده قطور، اجرای پروژه سعدیه (میدان تره بار قدیم)، اجرای طرح جامع ترافیکی، احداث دو سالن ورزشی با چمن مصنوعی، تکمیل تفرجگاه فنایی، ساماندهی آرامگاه پوریای ولی و بهینه سازی آسفالت و جدول کشی کوچه ها و خیابانها بخصوص در مناطق محروم از جمله اقدامات شورا و شهرداری هستند که اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار