اسمعیل علی میرزایی با تاکید بر اینکه نیروهای همسو با دولت برای مبارزه با فساد اداری باید در کنار دولت باشند، افزود: دولتمردان متعهد و دلسوز نباید در برابر فشارهای وارده در راستای مقابله با فساد عقب نشینی کنند.
کد خبر: ۶۱۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 02 June 2018

تابناک آذربایجان غربی : رییس حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت مقابله با فساد اداری توسط دولتمردان، گفت: استاندار آذربایجان غربی دراین خصوص عزم جدی دارد و قدم های موثری نیز برداشته است.

اسمعیل علی میرزایی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تغییرات اخیر مدیریتی از جمله عزل مشاوران که در دوره استاندار فعلی آذربایجان غربی اتفاق افتاد، نشان از عزم جدی مقام عالی دولت در آذربایجان غربی برای مقابله با فساد اداری است.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای همسو با دولت برای مبارزه با فساد اداری باید در کنار دولت باشند، افزود: دولتمردان متعهد و دلسوز نباید در برابر فشارهای وارده در راستای مقابله با فساد عقب نشینی کنند.
وی در رابطه با انتصابات اخیر در آذربایجان غربی گفت: انتصابات اخیر نشان داد که دولت به دنبال افراد بی حاشیه سیاسی و اقتصادی است و همین امر نقش بسزایی در افزایش اعتماد عمومی ایفا می کند.
این فعال سیاسی از استاندار آذربایجان غربی خواست تا زمینه را برای حضور افراد توانمند و شایسته برای خدمت به مردم و کشور بیش از پیش هموار سازد.
میرزایی با اشاره به برخی انتقادات در رابطه با کند بودن روند تغییر مدیران، گفت: در مباحث مدیریتی به جای تغییر باید جایگزین مدنظر باشد و در این راستا از حساسیت استاندار در انتصاب مدیران قدردانی می کنیم.
وی عملکرد موفق استانداران در افزایش رضایت عمومی از دولت تدبیر و امید را مهم دانست و بیان کرد: آذربایجان غربی یکی از چند استان انگشت شماری است که عموم مردم از عملکرد استاندار راضی هستند.
میرزایی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید باید برای بهبودی وضعیت اقتصاد و معیشتی مردم تلاش مضاعفی باید داشته باشد، افزود: شفافیت در ارائه بودجه یکی از اقدامات قابل تحسین دولت آقای روحانی بود؛ البته معتقدم دولتی که ۶۰ درصد بودجه آن از اختیاراتش خارج است، نمی تواند توفیق چشمگیری در حوزه اقتصادی داشته باشد.
رییس حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی در پاسخ به اینکه چرا جریان های سیاسی اصلاح طلب در استان هم صدایی ندارند، گفت: شخص بنده معتقدم که تک صدایی قابل قبولی بین اصلاح طلبان در آذربایجان غربی وجود دارد؛ البته در همین راستا حساب افراد فرصت طلب و مجاهدان روز شنبه جداست.
به گزارش ایرنا، حزب اتحاد ملت بیش از ۶۰۰ عضو در آذربایجان غربی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار