اقداماتی نیز به آقای شمخانی محول شده و ایشان باید انجام دهد که همه این موارد می طلبد که رفع حصر انجام شود. من اطلاعی ندارم که حتماً در ماه رمضان رفع حصر صورت می‌گیرد اما امیدوارم ماه رمضان که ماه محبت و نور است بتواند کمک کند تا رفع حصر صورت بگیرد. اگر رفع حصر نشود باید اقدام جدی‌تری از سوی نمایندگان و کمیته حصر انجام شود.
کد خبر: ۶۱۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 09 June 2018
 

یک عضو کمیته رفع حصر، گفت: اگر رفع حصر نشود، باید این موضوع را به‌صورت جدی از سران قوا، شورای عالی امنیت ملی و مقام معظم رهبری بخواهیم.

 اعتمادآنلاین نوشت: قاسم میرزایی نیکو نماینده فیروزکوه در مجلس و عضو کمیته رفع حصر با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر رفع حصر تا پایان ماه رمضان، گفت: نوع دعوتی که برای جلسه افطاری رهبر انقلاب شد و برای افراد زیادی دعوت‌نامه فرستاده شد، نشان می‌دهد که فضا بهبود پیداکرده و شرایط بیرونی و مسائل مختلف هم دومین عامل تأثیرگذار برای رفع حصر است.

او تاکید کرد: اقداماتی نیز به آقای شمخانی محول شده و ایشان باید انجام دهد که همه این موارد می طلبد که رفع حصر انجام شود. من اطلاعی ندارم که حتماً در ماه رمضان رفع حصر صورت می‌گیرد اما امیدوارم ماه رمضان که ماه محبت و نور است بتواند کمک کند تا رفع حصر صورت بگیرد. اگر رفع حصر نشود باید اقدام جدی‌تری از سوی نمایندگان و کمیته حصر انجام شود.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه اقدام جدی نمایندگان چه خواهد بود، ادامه داد: برای آن اقدام جدی باید منتظر ماند تا با رایزنی به جمع‌بندی برسیم. تا یک مدتی به ما گفتند که شلوغ نکنید و در خصوص حصر صحبت نکنید. صحبت نشد اما بعد برخی می‌گویند چه حقی دارید که در مورد حصر صحبت کنید! این یعنی چه! چطور یک نفر حق دارد بگوید راجع به حصر صحبت نکنید؟

میرزایی نیکو گفت: رفع حصر خواسته ملت و مردم است به‌ویژه اینکه دست نفر مقابل رو شده و خیانت‌هایش افشا شده است. بنابراین بر اساس همه مصالح و مواردی که وجود دارد باید در خصوص حصر تدبیر شود و تدبیر این است که محصورین اجازه پیدا کنند هر طور که دوست دارند زندگی کنند.

او ادامه داد: به خانم رهنورد می‌گویند آزاد است و می‌تواند هر جا خواست برود اما چگونه آزاد است! چه جایی می‌تواند برود؟

میرزایی نیکو در خصوص سرنوشت دیدار کمیته رفع حصر با رهبر انقلاب، گفت: ما نامه زدیم اما جوابی نگرفته‌ایم.

این نماینده مجلس درباره سفر رفتن کروبی در طول حصر نیز تاکید کرد: سفر یعنی اینکه من بتوانم با زن و بچه‌هایم بروم و لذت ببرم اگر قرار باشد تحت‌الحفظ باشم همه کنترلم کنند و همه‌جا دوربین باشد و همه عکس بگیرند آیا نام آن سفر است؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار