احمد شجاعی رئیس پزشکی قانونی کشور در حاشیه جلسه هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با حادثه سقوط هواپیما در یاسوج اظهار کرد: تنها یک جسد از اجساد مربوط به حادثه سقوط هواپیما در یاسوج پیدا نشده است.
کد خبر: ۶۱۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 10 June 2018
 

رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: 7 دانش‌آموز برای معاینات روانشناسی به پزشکی قانونی معرفی شدند و هیچ کدام از دانش‌آموزان معاینه جسمانی نشدند، زیرا ادعایی‌ هم نداشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: احمد شجاعی رئیس پزشکی قانونی کشور در حاشیه جلسه هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با حادثه سقوط هواپیما در یاسوج اظهار کرد: تنها یک جسد از اجساد مربوط به حادثه سقوط هواپیما در یاسوج پیدا نشده است.

وی گفت: علت دیر پیدا شدن اجساد، شرایط سخت منطقه است.

رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: تمام نمونه‌ها از خانواده متوفیان گرفته شده و به محض ارسال نمونه جسدی به پزشکی قانونی، ظرف مدت چند روز با نمونه خانواده‌ها تطبیق داده می‌شود.

وی در رابطه با علت پیدا نشدن جسد خلبان ترکیه‌ای گفت: هیچ نمونه‌ای از خلبان به پزشکی قانونی ارسال نشده و احتمال می‌رود این شخص اصلا سوار هواپیما نشده باشد و یا توطئه‌ای دیگر در کار باشد.

شجاعی در رابطه با پرونده تعرض به دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب استان تهران گفت: 7 دانش‌آموز برای معاینات روانشناسی به پزشکی قانونی معرفی شدند و هیچ کدام از دانش‌آموزان معاینه جسمانی نشدند، زیرا ادعایی‌ هم نداشتند.

وی گفت: تقریبا تمام دانش‌آموزان از نظر روانی سالم بودند و فقط دو مورد مشکلات کوچکی داشتند.

شجاعی گفت: ناظم مدرسه نیز برای معاینات روانشناسی و تست شخصیت به پزشکی قانونی معرفی شد، هیچ نکته منفی در تست‌های انجام شده مشاهده نشده است، البته هنوز آزمایش‌ها به اتمام نرسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار