فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه باید مراقب باشیم آب در آسیاب دشمن نریزیم، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری در راستای مقابله با کالای قاچاق باید آن را به آتش بکشیم.
کد خبر: ۶۲۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 28 June 2018
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه باید مراقب باشیم آب در آسیاب دشمن نریزیم، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری در راستای مقابله با کالای قاچاق باید آن را به آتش بکشیم.

به گزارش فارس، در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی نهاوند از زحمات منصور ملکی تقدیر و احمد ساکی به عنوان فرمانده انتظامی نهاوند منصوب شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم سه عنصر رهبری، مردم و دین‌محوری را عوامل تثبیت و موفقیت هر نظام عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان ما نیز به این نتیجه رسیده‌اند که حکومت اسلامی با اتحاد این سه عنصر هیچ‌گاه متزلزل نمی‌شود.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح با بیان اینکه امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند وحدت هستیم، اظهار کرد: باید مراقب باشیم که با اقدامات خود آب در آسیاب دشمن نریزیم و موجب خوشنودی ضد انقلاب نشویم.

وی با اشاره به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای مبارزه با کالای قاچاق، گفت: رهبری در حوزه مبارزه با کالای قاچاق فرمودند که کالای قاچاق را به آتش بکشید، اما آیا این کار انجام شد؟

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: به آتش کشیدن کالا‌های قاچاق در کشورهایی، چون روسیه و ترکیه انجام شده چراکه می‌دانند توسعه آن‌ها با کالای قاچاق به زوال کشیده خواهد شد.

وی با اشاره به معضلات اجتماعی، گفت: یکی از معضلات اجتماعی استان وجود مواد مخدر است که خوشبختانه پلیس همه‌ساله در این بحث توفیقاتی برای کشف و انهدام باند‌های قاچاق مواد مخدر دارد.

کامرانی‌صالح با اشاره به کشف ۶.۵ تن مواد مخدر طی سال گذشته در استان همدان، افزود: اگر می‌خواهیم در حوزه امنیت اجتماعی و ریشه‌کن شدن معضلات به شاخص‌های مثبتی برسیم باید تأثیرپذیری خود از کانال‌ها و شبکه‌های ضدانقلابی که در پیام‌رسان‌ها وجود دارد را به حداقل برسانیم.

فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: امروز امنیت جامعه اسلامی یک نعمت بسیار بزرگ است که شاهد ابعاد مختلف آن در جامعه هستیم.

مراد ناصری با بیان اینکه امروز راهی جز ایجاد زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی در تمامی امور نداریم، اظهار کرد: امنیت یکی از مقوله‌های مهم در زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی است چراکه تا امنیت وجود نداشته باشد نمی‌توانیم از پتانسیل‌هایی همچون گردشگری استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتدار نیروی انتظامی و کاهش جرائم رابطه مستقیم دارند، گفت: امروز باید اقتدار نظام اسلامی و نیرو‌های نظامی و انتظامی که جان خود را برای حفظ امنیت جامعه در دست گرفته‌اند حفظ شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به شهادت مرزبانان در مرز میرجاوه، اضافه کرد: در شرایطی که ما با خیالی آسوده در اینجا جمع شده‌ایم افرادی هستند با سخت‌ترین شرایط در نقاط صفر مرزی در حال انجام وظیفه هستند.

وی گفت: باید قدردان این نظام باشیم و به عنوان سرباز برای رسیدن به هدف اصلی در رکاب ولایت فقیه قدم برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار