پنج مصوبه شورای اداری لنده
در سفر اخیر، مهندس سعید کیا از طرح های اقتصادی فعال و نیمه فعال شهرستان بازدید میدانی داشتند که برای رونق تولید این طرح ها ائم از توسعه، تجهیز و سرمایه در گردش به متقاضیان اعلام شد به فرمانداری شهرستان مراجعه تا به بانک سینا (بانک عامل ) معرفی شوند .
کد خبر: ۶۲۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 29 June 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از لنده، این شهرستان در سال ۹۶ به عنوان دومین شهرستان پایلوت اقتصادی انتخاب گردید تا رنگ و بوی محرومیت از این نقطه از کشور برداشته شود .

کریمی نژاد فرماندار لنده در گفتگویی با تابناک کهگیلویه و بویراحمد جزئیاتی از مصوبات سفر اخیر سعید کیا رئیس بنیاد مستضعفان به این شهرستان را بیان کرد.

خبر های خوش فرماندار در چهارمین سفر رئیس بنیاد مستضعفانکریمی نژاد گفت : در سفر اخیر، مهندس سعید کیا از طرح های اقتصادی فعال و نیمه فعال شهرستان بازدید میدانی داشت که برای رونق تولید این طرح ها ائم از توسعه، تجهیز و سرمایه در گردش به متقاضیان اعلام شد به فرمانداری شهرستان مراجعه تا به بانک سینا (بانک عامل ) معرفی شوند .

فرماندار لنده گفت؛ در ادامه سفر رئیس بنیاد ایشان در نشست شورای اداری شهرستان حضور پیدا کرد که این حضور مصوبات خوبی را در پی داشت.

کریمی نژاد افزود؛ از مصوبات شورای اداری با حضور رئیس بنیاد مستضعفان معرفی متقاضیان طرح های جدید اقتصادی در حوزه های کشاورزی ، دامداری ، شیلات ، گیاهان داروی و صنایع دستی به بانک سینا بود .

وی خاطر نشان کرد؛ به معرفی شدگان به بانک سینا از ۲۰ ملیون تا ۲ میلیارد تومان تسهیلات داده میشود .

خبر خوش دیگر فرماندار لنده کمک یکصد ملیون تومانی بنیاد مستضعفان در حوزه ورزش بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان لنده خاطرنشان کرد؛ این اعتبار در راستای تجهیز سالن بزرگ ورزشی مصوب شد .

فرماندار لنده افزود؛ رئیس بنیاد مستضعفان از مدرسه نیمه تمام شهرک فجر بازدید میدانی داشت و در راستای تسریع در اتمام این پروژه مصوب شد ۵۰ درصد هزینه باقی مانده این مدرسه را بنیاد متقبل نماید .

کریمی نژاد از دیگر کمک های رئیس بنیاد مستضعفان در سفر اخیر را تامین وسائل سرمایشی سالن پوریای ولی اداره آموزش و پرورش عنوان کرد.

خبر های خوش فرماندار در چهارمین سفر رئیس بنیاد مستضعفانخبر های خوش فرماندار در چهارمین سفر رئیس بنیاد مستضعفانخبر های خوش فرماندار در چهارمین سفر رئیس بنیاد مستضعفان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار