کد خبر: ۶۲۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 30 June 2018

باسمه تعالی 


ریاست محترم جمهور


سلام علیکم

احتراما حدیثی از امام علی علیه السلام را که خطاب به آقای نوبخت عرض کردم ، خطاب به حضرتعالی مجددا تکرار می نمایم:الناس علی دین ملوکهم

در صحبتهای روز چهارشنبه تان، در جمع وزرا و مسئولین کشور و مستقیم به مردم ، درست فرمودید : مسئولین باید اول از خود شروع کنند . بسم الله اول سطح توقعات خودتان و وزرایتان را مدیریت کرده و پایین بیاورید.

اول از همه نیز از حقوق های دریافتی خودتان آغاز نمایید.حداقل 30 درصد حقوق دریافتی تان را به خزانه دولت برگردانید.در مراسم ها و همایش ها نگذارید ریخت و  پاش صورت بپذیرد.

تغییر در مدیریت را با تغییر مدیران بازنشسته از وزیر تا مدیرکل شروع کرده و به جای آنان از جوانان نخبه کشور استفاده فرمایید.

از کاخ های صدهامیلیاردی تان بیرون آمده و به خانه های  قبل از انقلاب تان برگردید.

مدیریت های خاکی و مردمی دهه 60 را همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند احیا نمایید.

بی عدالتی در پرداخت حقوق به کارمندان را خودتان اصلاح نمایید.

مدیران بی انگیزه و منفعت طلب را سریعا برکنار و به جای آنان از جوانان متخصص و جویای نام و متعهد بهره بگیرید.

مشخص نمایید چه کسانی  از رانت های اطلاعاتی در کشور بهره برده و یک شبه با تغییر قوانین گمرک ، میلیاردر شده اند. چه کسانی خودروهای گران قیمت را وارد کشور کردند و به محض ورود ماشین های آنان، واردات خودروهای خارجی ممنوع گردید.

به صورت شفاف بگویید پول و ثروت کشور در دستان کدام گروههای مافیایی است که یک شب تصمیم به بالا بردن قیمت سکه و روزی دیگر مسکن و شبی دیگر دلار می کند ؟

 راحت بگویم دکتر روحانی ، امروز دیگر ملت خسته از وعده و سخنرانی شده  و عمل زودهنگام و تاثیرگذار می خواهد.ملت خسته شده از اینکه جوانانش را به جبهه و جنگ بفرستد و ببیند فرزندان مسئولین در آمریکا در حال خوشگذرانی هستند.

ملت خسته شده از اینکه می بیند عده ی انگشت شمار حق استفاده از رانتهای حکومتی داشته  ولی ملت اسیر و گرفتار قوانین دست و پاگیر و سطحی شده است.

رئیس جمهور عزیز اگر بخواهید می توانید تغییرات بنیادین را در دولت ایجاد نمایید. ملت این را می خواهد.مطمئن باشید اگر صادق باشید ملت حمایت تان خواهند کرد

و کلام آخر :   در سال 1392 بنده همین صحبتهایی که امروز فرمودید را در قالب یادداشت های تحت عنوان گفتمان وحدت مطرح کردم و گفتم باید راست و چپ و اصلاح طلب و اصولگرا باهم برای خدمت به نظام و ملت و کشور وحدت داشته باشند. آن روز گوش شنوایی نبود و  امروز خودتان می خواهید که متحد شوید. برادر بزرگوار و رئیس دولت و رئیس ما بدانید که دیر اقدام کردید ولی به هر حال باید در این اقدام به صورت عملی قدم بردارید و صرف سخن گفتن معنا ندارد. بروید پیش مخالفان تان و از آنان حضورا دعوت به همفکری و همکاری برای اداره کردن کشور نمایید.

شهروند ایرانی -حمید منصورفر  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار