جهت معرفی ظرفیت های کشاورزی، توسعه صنعت گردشکری و جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان غربی نخستین جشنواره میوه های فصلی 21 تا 29 تیرماه در ارومیه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 07 July 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی «ناصر رکاب»، دبیر اجرایی نخستین جشنواره میوه‌های فصلی اظهار داشت: آذربایجان غربی بویژه شهر ارومیه به عنوان قطب کشاورزی، انواع میوه‌های فصلی بخصوص در فصل تابستان را در دل خود گنجانده است. این جشنواره از 21 تا 29 تیر ماه در دهکده ساحلی و تفریحی «چی چست» برگزار  خواهد شد. زمان بازدید از این جشنواره ساعت 16 الی 24  خواهد بود.
رکاب بیان کرد: در این جشنواره  150 غرفه در بخش های مختلف چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی، میوه های فصلی و مشتقات آن به متقاضیان واگذار شده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با اشاره به ثبت نام غرفه های نخستین جشنواره میوه های فصلی، بیان کرد: ثبت نام غرفه ها همچنان تدوام دارد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به دبیرخانه نخستین جشنواره میوه فصلی در محل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری واقع در میدان انقلاب -ساختمان شهرداری مرکزی به صورت حضوری مراجعه و یا با شماره تماس  33431208-044 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار