پورابراهیمی:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دست ما مقابل جنگ اقتصادی آمریکا بسته نیست و برای هر مسیری راهکار داریم، رئیس جمهور به صراحت اعلام کرد موضع مقتدر ایران را و مجلس نیز از آن حمایت می‌کند.
کد خبر: ۶۲۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 11 July 2018

محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اظهار داشت: کشور در شرایط خاصی است و آمریکایی‌ها تمام تلاش خودشان را با همراهی دیگر کشورها از جمله عربستان، امارات و صهیونیست به‌کار گرفتند تا جنگ اقتصادی تمام قد علیه ایران را به سرانجام برسانند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گزارشی چند وقت قبل در کمیسیون اقتصادی مطرح شد در رابطه با اینکه حدود 20 نفر مدیر و کارشناس ارشد مالی در بانک مرکزی آمریکا رصد برنامه‌های اقتصادی ایران را انجام می‌دادند در سال‌های 90 و 91 و این تعداد در حال حاضر به 320 نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: آنها با کوچکترین شرکت‌هایی که مراوده اقتصادی با ایران دارند، ارتباط می‌گیرند و دو موضوع مهم و اساسی یکی بحث عدم فروش نفت و دوم حذف مبادلات بانکی و اقتصادی در حوزه تجارت را به شکل جدی در دستور کار قرار دادند.

پورابرهیمی افزود: دست ما بسته نیست و برای هر مسیری راهکار داریم، رئیس جمهور به صراحت اعلام کرد موضع مقتدر ایران را که اگر قرار باشد نفت ایران صادر نشود از خلیج فارس نفتی بیرون نخواهد رفت و مجلس نیز از آن حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به توطئه‌های منافقین اشاره کرد و افزود: در همین ماه‌های اخیر، جریان منافقین که سال‌های اخیر همه فکر می‌کردند تمام شده است، 4 هزار نفر از عناصر منافقین در تمام دنیا در پاریس جمع شدند و موضوع براندازی نظام را به صورت رسمی دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به نقش منافقین و حضور جدی آنها در آشوب‌های بازار تهران اظهار کرد: منافقین بدترین جنایات را داشته در کشور در اوایل انقلاب و 17 هزار شهید از ما گرفتند آنها بچه‌های رزمنده ما را زنده زنده به گور می‌کردند.

پورابراهیمی با تأکید بر هوشاری مسؤولان گفت: باید به مطالبات به‌حق اقشار مختلف از جمله رانندگان که در صحنه اجرایی نقش مهمی دارند و افراد و عناصر می‌خواهند سوءاستفاده کنند را پاسخگو باشیم و

انتظار ما این است که مسیر حرکت را طوری داشته باشند که فضاها دچار اشکال نشود چراکه ما دوران سخت‌تر از حال هم داشتیم و از آن عبور کردیم.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها فکر کردند، می‌توانند با تحریم ایران را متوقف کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در مقابل اقدامات تحریم‌های اقتصادی جدید آمریکا به‌هیچ عنوان متوقف نخواهد شد بلکه بنا به فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، حرکت جدیدی در اقتصاد کشور شروع خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع مالیات ارزش افزوده در دستور کار مجلس است و دو بخش از کار باید پیگیری شود، بیان کرد: یکی اصلاح قانون است که بخش‌های اصلی تمام شده و پایان خرداد ماه قرار بود به صحن بیاید که به دلیل اولویت‌های اصلی کشور عقب افتاد.

پورابراهیمی گفت: برسی و اصلاح تمام شده و مرحله بعد توزیع منابع است که یکی در حوزه راه بوده و قرار است نشست مشترکی داشته باشیم و نگاه ما به این بخش مثبت است اما همه دستگاه‌ها می‌خواهند در این زمینه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه بعد از تعطیلات مجلس، موضوع مالیات ارزش افزوده در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار