سرپرست فرمانداری گلپایگان گفت: خانه کشتی شهرستان گلپایگان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۳۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 19 July 2018

به گزارش تابناک : حسین یارمحمدیان شامگاه چهارشنبه در افتتاحیه خانه کشتی گلپایگان، ضمن ابراز خرسندی از رویداد افتتاح و بهره برداری خانه کشتی شهرستان اظهار داشت: ورزش کشتی ریشه در فرهنگ و تمدن ایران دارد و به کسی که تنها دارای سجایای اخلاقی است پهلوان نمی گویند بلکه پهلوان به کسی می گویند که هم دارای سجایای اخلاقی و هم دارای بدنی ورزیده و قوی است.

وی خطاب به حاضران در این مراسم بیان داشت: من هفته گذشته ضمن دیدار از این سالن مطلع شدم که این سالن سالهاست نیمه تمام مانده و به بهره برداری نرسیده و آب و گاز آن مشکل دارد که طی تماس با مدیران ادارات گاز و آب، طی یک هفته مقدمات گاز و آبرسانی به این مکان انجام و این افتتاحیه در طول یک زمان ۲۴ ساعته طراحی و آماده شد و امروز بنا به دعوت نماینده شهرستان از امیررضا خادم، پیشکسوت و قهرمان کشتی جهانی، شاهد افتتاح خانه کشتی شهرستان هستیم.

سرپرست فرمانداری گلپایگان اذعان کرد: مفتخریم که وقتی می گوییم پهلوان ذهن همه به کشتی گیران معطوف می شود زیرا به ورزش کشتی با دارا بودن سجایای اخلاقی، خود به خود کلمه پهلوان می چسبد و برازنده است و امروز خوشحالیم که افرادی در رأس مدیریت ورزش به ویژه ورزش کشتی قرار دارند که سال ها عناوین قهرمانی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بزرگان بسیاری از جمله جهان پهلوان تختی، پوریای ولی و ... در ورزش کشتی نام آور و زبانزد خاص و عام بوده و هستند، افزود: در دنیای معاصر امروز نیز اگر بخواهیم از این رشته ورزشی و پیشکسوتان آن نام ببریم باید نام برادران خادم که نوابغ تاریخ کشتی جهان هستند را گوشزد کنیم.

کسب عناوین مختلف ورزش کشتی گلپایگان طی ۱۰ سال گذشته

در ادامه علی اصغر اشراقی، رئیس هیئت کشتی گلپایگان با اشاره به عملکرد ۱۰ ساله این هیئت و عناوینی که کشتی گیران آن با استفاده از مربیان و پیشکسوتان دلسوز به دست آورده اند به کسب عناوین مختلف قهرمانی و نائب قهرمانی کشتی گیران در رده های مختلف سنی نونهالان تا بزرگسالان اشاره کرد و افزود: تمامی این عناوین و مقام های کشتی به لحاظ حمایت های بی دریغ مسئولین ورزش استان، شهرستان و کمک و مساعدت افراد و مدیران شرکت های مختلف ورزشی شهرستان به عنوان پشتیبان بوده که امیدواریم به منظور ادامه روند این افتخارات مسئولان و مدیران شرکت های مختلف شهرستان ما را در این امر بزرگ مساعدت و همراهی کنند.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار