کد خبر: ۶۳۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 05 August 2018

 

لاریجانی همچنین گفت که در جلسه قوای سه گانه در رابطه با پرداخت ارز دولتی به مسافرین و گردشگرانی که به خارج سفر می کنند اقدام بسیار خوبی انجام شد و بنا شد تا فورا جلوی پرداخت ارز دولتی به مسافران گرفته شود.
 

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه کارگروه اقتصادی قوای سه‌گانه دیگر ارز دولتی به مسافران و گردشگران پرداخت نمی‌شود.

به گزارش فارس، احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه علی لاریجانی گزارشی را از تصمیمات متخذه درباره مسائل اقتصادی کشور در کارگروه اقتصادی قوای سه‌گانه به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: رئیس مجلس عنوان کرد که در جلسه قوای سه‌گانه بر برخورد با مفسدان اقتصادی تاکید شد و بنا شد تا قوه قضاییه در این رابطه وارد عمل شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لاریجانی همچنین گفت که در جلسه قوای سه گانه در رابطه با پرداخت ارز دولتی به مسافرین و گردشگرانی که به خارج سفر می کنند اقدام بسیار خوبی انجام شد و بنا شد تا فورا جلوی پرداخت ارز دولتی به مسافران گرفته شود.

آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که در جلسه قوای سه‌گانه راهکارهایی برای فروش نفت در صورت عدم خرید نفت از جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی و در نظر گرفته شده تا کشور بتواند به راحتی نفت خود را به فروش برساند و بسته اقتصادی در این رابطه آماده است.

وی در پایان گفت: لاریجانی همچنین گفت که در رابطه با خرید اقلام ضروری اقدامات لازم در حال انجام است و اقلامی مثل دارو و تجهیزاتی از این قبیل خریداری شده و در حال تهیه است و مردم نگران نباشند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار