به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، به نقل از صدا وسیمای استان ، آقای شهریاری که به مناسبت روز خبرنگار در نشستی با خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی سخن می گفت ،  هدف دشمنان را در شرایط کنونی ایجاد نا امیدی و سیاه نمایی وضعیت کشور عنوان و نقش رسانه ملی و خبرنگاران را در خنثی کردن توطئه های مختلف دشمنان ، خطیر ، حساس و مهم ارزیابی کرد .

وی از همکاری صمیمانه و مجدانه رسانه ملی در آذربایجان غربی  برای پوشش رویدادهای مختلف نیز تقدیر کرد و افزود : همزمان با  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم و جشن های انقلاب باید با همت رسانه ملی باشکوه تر از گذشته برگزار شود و خبرنگاران نیز در معرفی شایسته و هنرمندانه دستاوردهای نظام نقشی مهم و موثر دارند .

آقای شهریاری امنیت پایدار در مرزها را هدیه انقلاب اسلامی به مردم دانست و گفت : در سایه امنیت پایدار موجود و مشوق های اقتصادی ، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در آذربایجان غربی  از اولویت های دولت در منطقه است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این نشست خبر و اطلاع رسانی را یکی از عناصر مهم در آگاهی بخشی به جامعه عنوان و شهدای رسانه و عرصه خبر را الگوهای تلاش مجاهدانه در راه اهداف عالی انقلاب و نظام اسلامی ارزیابی کرد .

آقای مجرد با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود : دشمنان در صدد نا امید کردن جامعه هستتد که نقش خبرنگاران در این عرصه و در مقابله با  هجمه های عظیم دشمنان و بدخواهان انقلاب بیش از پیش برجسته و نمایان شده است.

وی حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی ، کمک برای رونق تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت های داخلی در توسعه و پیشرفت اقتصادی را از اولویت های اصلی رسانه ملی در مقطع کنونی دانست .

در این نشست استاندار آذربایجان غربی از آقای شکریازی یکی از خبرنگاران موفق خبرگزاری صدا و سیما که به عنوان خبرنگار برتر در بین مراکز صدا و سیما انتخاب شده بود تجلیل کرد .