در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی علیه ملت ما راه افتاده است بنده معتقدم باید ما نیز در بعد اقتصادی آرایش جنگی بگیریم. رفتار عادی داشتن همخوانی با جنگ اقتصادی دشمن ندارد و دشمن در حال مدیریت این موضوع است.
کد خبر: ۶۴۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 13 August 2018
 
 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی علیه ملت ما راه افتاده است معتقدم باید ما نیز در بعد اقتصادی آرایش جنگی بگیریم.

به گزارش فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج امروز در حاشیه مراسم اختتامیه یازدهمین لیگ علمی بین‌المللی پایا که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره نامه بسیج به قوه قضاییه برای برقراری آرامش در جامعه اظهارداشت: البته حرکت بسیج به طور جدی از دو هفته پیش در سراسر کشور شروع شد و در طی این مدت بنده اعلام کردم که آماده همکاری با دستگاه‌های مربوطه هستیم.

وی ادامه داد: نامه اخیر رئیس قوه قضاییه به رهبر معظم انقلاب ارسال شد و ایشان هم جواب دادند و این انگیزه بیشتری شد ضمن اینکه ما نیز دیروز نامه‌ای برای رئیس قوه قضاییه تنظیم کرده و بیانیه‌ای نیز صادر کردیم.

رئیس سازمان بسیج یادآور شد: در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی علیه ملت ما راه افتاده است بنده معتقدم باید ما نیز در بعد اقتصادی آرایش جنگی بگیریم. رفتار عادی داشتن همخوانی با جنگ اقتصادی دشمن ندارد و دشمن در حال مدیریت این موضوع است.

سردار غیب پرور خاطرنشان کرد: شاهد مثال آن نیز همین است که در بازه ۱۰ روز تا ۲ هفته‌ای تعداد انبارهایی که بسیجیان در کشور کشف کردند و من نیز به کسانی که مایحتاج مردم را انبار می‌کنند هشدار داده بودم.

وی تصریح کرد: اکنون هم به اینها می‌گویم این کار را نکنید ضمن اینکه اکنون قوه قضاییه جدی‌تر از گذشته پای کار آمده است و ما نیز در کنار قوه قضاییه هستیم تا آنها بتوانند مأموریت خود را الهی‌تر، جهادی‌تر، سریع و دقیق‌تر انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج بیان داشت: بنده معتقدم این اوضاع را به راحتی می‌توان مدیریت کرد و کار سختی نیست، معتقدم به مرحله سخت نرسیده‌ایم البته دشمنان خارجی از این موضوع حمایت می‌کنند، منافقان، سلطنت‌طلبان و پیاده نظام‌های آمریکا هستند و دشمن منطقه‌ای داریم و این را می‌دانیم.

وی ابراز داشت: معتقدم با یک نگاه عمیق، انقلابی و جهادی در نظام مدیریتی کشور به راحتی قابل مهار شدن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار