تابناک هرمزگان- دکتر محمد مورخ، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب از نجات جان جوان 30 ساله مینابی خبر داد و گفت: بیمار ، جوان 30 ساله که به دنبال برخورد جسم برنده به ناحیه کمر از پشت و سمت راست ، به شدت آسیب دیده بود ، توسط پزشک جوان ، دکتر محسن پیرمرادی ، متخصص جراحی عمومی مستقر در بیمارستان میناب تحت عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 17 August 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر پیرمرادی با بیان اینکه شدت جراحات وارده به شخص زیاد بوده و همچنین فشار پائین بیمار که از ناحیه شکم دچار خونریزی (ورید ایلیاک سمت راست) از دو  ناحیه پاره شده بود، با استفاده از ساکشن و تخلیه خون های مازاد، پارگی ترمیم شد.

پیرمرادی افزود: پارگی روده باریک، در شش ناحیه بود که قسمتی از روده به ناچار برداشته شد و (پیوند) آناستاموز روده انجام شد و سپس با تزریق بدون درنگ چهار واحد خون به بیمار و جلوگیری از خونریزی های بوجود آمده، توانستیم در مدت 3 ساعت جان این بیمار را نجات دهیم.

متخصص جراحی عمومی در ادامه، ضمن تشکر از تیم جراحی خصوصاً دکتر امید ابراهیم پور و دکتر علی ضیایی برسلان، از متخصصین بیهوشی بیمارستان میناب به خاطر مراقبت های ویژه در بخش های آی سی یو و اتاق عمل و کنترل علائم حیاتی بیمار در مدت مذکور، قدردانی نمود.

 لازم بذکر است که بیمار پس از مدت 8 روز با حال عمومی خوب از بخش جراحی مردان، بیمارستان را به مقصد منزل ترک گفت و از پزشک معالج و کادر درمان تشکر خود را ابراز داشته است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار