استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان به دلیل توسعه‌نیافتگی و محرومیت‌های مستمر در میانگین درآمد سرانه از بسیاری از استان‌ها پایین‌تر بوده و در جایگاه نازل ۲۷ کشور است.
کد خبر: ۶۵۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ 11 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه تا پیش از انجام سفر وزیر محترم اطلاعات و ارتباطات تمامی اطلاعات در مورد نواقص مرتبط به این بخش در اختیار ایشان بوده و از تمامی موضوعات مطلع بودند.

وی تصریح کرد: امسال 882 میلیارد تومان در قالب 872 طرح در هفته دولت در استان آذربایجان غربی افتتاح شده است و دولت تلاش‌های بسیار زیادی در استان انجام می‌دهد ولی با این همه عقب ماندگی‌های بسیاری در استان محسوس است.

شهریاری گفت: این استان علی‌رغم داشتن 967 کیلومتر مرز مشترک پذیر با سه کشور با توجه به آمارهای واصله و زیرساخت‌های موجود جزو پنج استان امن کشور است با این حال سرمایه گذاری مورد انتظار در ان محقق نشده در حالیکه امنیت در سرمایه گذاری نقش اصلی را بازی می‌کند.

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال وارد کردن ضربات سنگینی به کشور هستند که اگر به موفقیت دست یابند هیچ فردی در کشور در آرامش نخواهد بود و موضوعاتی همچون تجزیه طلبی که آرزوی دشمن است بیشتر از پیش رونق خواهد گرفت که در نهایت چنی

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: یکی از کارکردهای فناوری اطلاعات در بخش کشاورزی آذربایجان غربی می‌تواند نهایت راندمان را داشته باشد بنابراین انتظار می‌رود این مهم مدنظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرد.

وی گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک در استان اقداماتی انجام شده که سبب دلگرمی بیشتر مردم نسبت به نطام، انقلاب و دولت می‌شود و باید این خدمات توسعه یابد چرا که مردم با دریافت خدمات مناسب همچنان پشتیبان نظام و حکومت خواهند بود.

ن موضوعاتی امنیت مردم را در معرض خطر قرار خواهد داد.

 

درآمد سرانه آذربایجان غربی در رتبه نازل ۲۷ کشور استدرآمد سرانه آذربایجان غربی در رتبه نازل ۲۷ کشور است

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار