نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: شکاف زیادی بین آذربایجان غربی و سایر استان‌های کشور در توسعه‌یافتگی وجود دارد بنابراین لازم است دولت این شکاف محرومیتی را جبران کند.
کد خبر: ۶۵۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ 11 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی شهروز برزگر عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: امروز لازم است امنیت پایدار آذربایجان غربی مورد توجه دولت قرار گیرد تا بتوان در این بستر امنیتی پایدار عقب ماندگی‌ها را بهتر از گذشته جبران کرد.

وی تصریح کرد: امنیت آذربایجان غربی به پاس رشادت‌های نیروهای مسلح، مرزبانی، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش به خوبی در منطقه محسوس است اما آن چیزی که امنیت را از بین می‌برد نبود فرصت‌های شغلی، توسعه نامتوازن و نبود امنیت شغلی است که بیشتر از هر موضوعی ناامید کننده و مشکل آفرین است.

برزگر افزود: عقب ماندگی‌های بسیاری در استان وجود دارد و این موضوع تنها به چند بخش محدود نمی‌شود بلکه در بسیاری از سطوح انواع محرومیت ها و محدودیت ها مردم را اذیت می‌کند.

وی گفت: آن چیزی که از آقای آذری جهرمی به عنوان وزیر انتظار می‌رود این است که با اعتبارات ناچیز نمی‌توان عقب ماندگی استان را برطرف کرد از این رو درخواست می کنیم مشکلات این منطقه بیشتر از پیش در جلسه هیئت دولت گزارش شود تا بتوان شکافی که در استان نسبت به دیگر مناطق کشور ایجاد شده است را برطرف کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان در مسیر دروازه اروپا و آسیا قرار گرفته بنابراین با استفاده از این ظرفیت می‌توان هم استان را ازبسیاری مزایا برخوردار کرد و هم چندین استان دیگر را با مزایای این مرزها مدیریت کرد بنابراین زحماتی که در بحث‌های مختلف کشیده می‌شود نباید بی‌نتیجه بماند.

وی افزود: در کنار امنیت پایدار که در استان وجود دارد دولت باید دولت اهتمام جدی داشته باشد تا بتوان امنیت شغلی را نیز برای همگان ایجاد کرد.

دولت شکاف محرومیتی آذربایجان غربی ‌را برطرف کنددولت شکاف محرومیتی آذربایجان غربی ‌را برطرف کنددولت شکاف محرومیتی آذربایجان غربی ‌را برطرف کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار