نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از تحت پوشش بودن استان آذربایجان شرقی به در آمده و استقلال یابد.
کد خبر: ۶۵۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ 11 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، نادر قاضی پور عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل استانداری برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله (ع) اظهار داشت: امام حسین(ع) نماد آزادگی مسلمانان است و مردم آذربایجان غربی پرچم دار عزاداری‌های اصیل برای آن حضرت هستند که شیوه‌های عزاداری‌شان زبانزد در دنیاست.

وی گفت: آذربایجان غربی میعادگاه زندگی مسالمت آمیز پیروان مذاهب اسلامی است و زحمات شبانه روزی آیت الله قریشی و ماموستا بیضاوی در زمینه‌های مختلف در اتحاد آفرینی بین اقوام و مذاهب اسلامی قابل ستایش و ستودنی است.

قاضی پور تصریح کرد: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرزهای استان با مشکلات آنتن دهی روبرو هستیم و مشکل قطعی و کم سرعتی اینترنت و قطعی تلفن در این استان بسیار بیشتر از مناطق دیگر محسوس است.

وی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد و شرکتی‌ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

قاضی پور اظهار داشت: روزگاری مقرر بود پست بانک‌ها منحل شوند که این اجازه به کسی داده نشد چراکه عقبه نظام در روستاها قرار دارد و کمترین فسادها نیز در این مناطق است و در همین مناطق پست بانکها خدمات قابل توجهی به مردم ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: اداره کل  ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی مستقل نیست و زیر نظر آذربایجان شرقی است در حالی که مردم این استان چنین موضوعی را نمی‌خواهند و اگر این گونه باشد با چنین استدلالی نباید حتی نماینده ولی فقیه و استاندار هم داشته باشیم بلکه باید زیر نظر استان همسایه فعالیت کنیم  در حالیکه چنین روش مدیریتی برای اداره آذربایجان غربی کاملاً ناکارآمد است.

قاضی پور: اداره کل فناوری اطلاعات آذربایجان غربی مستقل شودقاضی پور: اداره کل فناوری اطلاعات آذربایجان غربی مستقل شودقاضی پور: اداره کل فناوری اطلاعات آذربایجان غربی مستقل شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار