سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مهر ماه امسال و همزمان با هفته تربیت بدنی در ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۶۵۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 12 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی روز چهارشنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان افزود: ستاد اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه تر این همایش در محل فرمانداری ارومیه تشکیل می شود.
وی بیان کرد: ورزش موجب ایجاد تحرک و پویایی سالم در سطح جامعه می شود و برگزاری چنین همایش های نیز نشانگر تحکیم صمیمیت و اتحاد در بین خانواده ها و آحاد مختلف مردم در سطح جامعه است.
وی ادامه داد: همکاری و همدلی دستگاه های دولتی، خیران ورزشی، بانک ها و صاحبان صنایع و حامیان بخش خصوصی نقش تعیین کننده ای در تامین هزینه های همایش و تهیه جوایز اهدایی دارد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: بهتر است بخش خصوصی و خیران ورزشی برای نشاط بخشی در جامعه سهمی در برگزاری این همایش داشته باشند.
وی افزود: در راستای برگزاری هر چه کیفی تر این همایش طرح ها و پیشنهادهای جدیدی نسبت به سال های گذشته مطرح شود تا به دور از اجرای برنامه های تکراری و با بهره مندی از نظرات و راهکارهای نو، طرح جدیدی برای تامین اعتبارات مالی این همایش اتخاذ شود.
به گزارش ایرنا همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه 27 مهر ماه امسال از مسیر بلوار امامت تا بوستان ائللر باغی ارومیه برگزار می شود.
نظیر چنین همایشی هر ساله به مناسبت روز ملی ورزش، تربیت بدنی و پیاده روی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، هیات ورزش های همگانی، استانداری آذربایجان غربی، فرمانداری، صدا و سیما، شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه و دیگر ارگان ها برگزار می شود.
استقبال مردم ارومیه از برگزاری همایش پیاده روی زیاد است به طوری که صدها هزار نفر از آحاد مردم حرکت پیاده روی خود را از بلوار امامت ارومیه شروع و در مسیرهای نبوت، والفجر1 و والفجر 2 مسافت چهار هزار و 200 متری را طی می کنند.
هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی در ارزیابی فدراسیون مربوطه در سال 1396 رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار