نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امام حسین (ع) با قیام خود و ایثار در راه آموزه های ناب محمدی (ص)، مروج اصلی این آموزه ها در دوران مختلف و قرن های متمادی بوده است.
کد خبر: ۶۵۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 12 September 2018

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه اخلاق مدیران آذربایجان غربی افزود: قیام امام حسین (ع) با هدف برپایی حکومت اسلامی و احیای اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفت که باید این موارد در جلسات عزاداری واکاوی شود.
وی اضافه کرد: باید ریشه های واقعه عاشورا با استفاده از ظرفیت عزاداری حسینی برای مردم بازگو شود تا بصیرت مردم روز به روز افزایش یابد.
وی اضافه کرد: عزاداری برای امام حسین (ع) سیره و روش اهل بیت (ع) است و باید ائمه اطهار الگوی ما در زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: گربه بر مصائب امام حسین (ع) کفاره گناهان به شمار می رود و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و علو درجات انسان در روز قیامت می شود.
این جلسه به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به اهتمام این ستاد در امامزاده غریب حسن ارومیه برگزار و با قرائت زبارت عاشورا و عزاداری بر مصائب شهدای کربلا ادامه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار