فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه مردم در برابر توطئه‌های دشمنان محکم ایستاده‌اند گفت: رسیدن انقلاب به بلوغ ۴۰ سالگی و پشت سر گذاشتن دوران‌های پر فراز و نشیب به معنی شکست همه توطئه‌های ۴ دهه اخیر است.
کد خبر: ۶۵۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 13 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرهنگ کریم علی نژاد ظهر امروز در مراسم رزمایش محمد رسول الله (ص) که در خیابان امام ارومیه برگزار شد با گرامیداشت یاد و نام شهدای دشت کربلا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از قیام خونین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و اتفاقاً یکی از برکت‌های عظیم کربلا، انقلاب اسلامی ایران است چرا که این انقلاب ریشه‌ای عمیق در عاشورای حسینی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: قیام عاشورا نقطه آغاز فرهنگ انتظار و مهدویت است و تشکیل تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور امام مهدی (عج)، آرمان هر بسیجی در ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمنان از روز اول انقلاب می‌گفتند جمهوری اسلامی نابود می‌شود و با انواع و اقسام روش‌ها از جمله جنگ سخت در قالب 8 سال دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم در طی این سال‌ها تلاش کرده‌اند به این مملکت آسیب بزنند اما اکنون انقلاب اسلامی در بلوغ 40 سالگی خود قرار دارد و نشان داده که همه توطئه‌های 4 دهه اخیر شکست خورده است.

علی نژاد گفت: دشمن در برهه‌های مختلف با انواع حیله‌ها جنگ اقتصادی را بر علیه کشورمان آغاز کرده و هر جا توانسته ضربه‌ای به کشورمان زده است چون فکر می‌کنند ملت ایران از انقلاب اسلامی عقب نشینی کند ولی ملت ما هر سال محکم‌تر از گذشته در مقابل آن‌ها می‌ایستد و یک به یک قله‌های پیشرفت و تعالی را فتح می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مشکلات مقطعی به وجود آمده برای ملت ایران یک مشکل طبیعی برای کسانی است که می‌خواهند به قله صعود کنند بنابراین ملت ایران در مقابل چنین مشکلاتی کوتاه نمی‌آیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار