رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی با تاکید بر همکاری های مشترک بیشتر با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این سازمان با یکهزار نیروی متخصص و توانمند عضو، آماده هر گونه همکاری با این اداره کل است.
کد خبر: ۶۵۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 14 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی امین آقایی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی افزود: هم اکنون که طرح های ملی آبخیزداری در سطح کشور و استان در حال اجراست، تسهیل گران و مروجان نظام مهندسی در این حوزه برای انجام اقدامات لازم معرفی و شروع به کار کرده اند.
وی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در تمامی بخش های مجموعه کشاورزی و منابع طبیعی نیروهای فارغ التحصیل و متخصص رشته های مختلف را در صورت نیاز دستگاه های اجرایی دارد و این سازمان آماده هر گونه همکاری و مشارکت در اجرای طرحهای آبخیزداری با منابع طبیعی است.
وی ادامه داد: با توجه به امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی و سازمان نظام مهندسی،امیدواریم همکاری های این 2 نهاد افزایش یابد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: این سازمان ظرفیت علمی و عملی مناسبی برای اجرای طرحهای منابع طبیعی دارد که از ظرفیت های سازمان نظام مهندسی برای پیشبرد طرح های منابع طبیعی استفاده لازم را خواهیم کرد.
میرصمدسیدموسوی افزود: در حال حاضر با معرفی 20 تسهیل گر ترویجی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی برای اجرای طرح آبخیزداری، گام عملی برای ادامه همکاری ها با این سازمان برداشته شده که امیدواریم با تداوم طرح های عمرانی این تعامل و همکاری مستمر شود.
به گزارش ایرنا در شهریور ماه جاری تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با 9 ماده همکاری به امضای مسئولان 2 طرف رسیده است.
آذربایجان غربی 2 هزار و 750 هزار هکتار منابع طبیعی دارد که از این میزان 2 میلیون و 650 هزار هکتار عرصه مرتعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار