بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه مدیران غیر فوتبالی بیشترین نقش را در بحران های این رشته دارند، گفت: تصمیم گیری های این افراد باعث شده امروز حال پیشکسوتان این رشته ورزشی خوب نباشد.
کد خبر: ۶۵۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 14 September 2018

محسن بیاتی نیا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در خصوص وضعیت پیشکسوتان در فوتبال ایران گفت: بزرگترین مشکل فوتبال ایران وضعیت بسیار بد پیشکسوتان آن است و اگر هر مشکلی برای ما در این رشته وجود می آید به خاطر بی توجهی به آنها است. 
وی ادامه داد: در فوتبال ایران وقتی بازی می کنید و سن شما بالای 33 می رود همه می گویند باید جای خود را به جوان تر ها بدهی و زمانی که این کار را انجام می دهید و به دنبال مربیگری می روید، می گویند شما بی تجربه هستید.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تعدادی مربی همیشه در فوتبال ایران مشغول به کار هستند و حتی در صورت کسب نتایج ضعیف از تیمی به تیم دیگر منتقل می شوند. امیدوارم مربیان موفق و آینده داری که وارد فوتبال شدند کمی به مربیان جوان و خانه نشین بها داده و از آنها به عنوان دستیار در تیم های خود بهره ببرند. 
وی در خصوص مشکلات روحی که برای بسیاری از پیشکسوتان بعد از دوران قهرمانی به وجود آمده اظهار داشت: شخصیت افراد با یکدیگر متفاوت است و خدا را شکر چنین اتفاقی برای من رقم نخورد اما شرایط برای بسیاری از پیشکسوتان متفاوت است. بزرگان فوتبال می گویند یک فوتبالیست 2 بار فوت می کند یک بار زمان مرگ و بار دیگر بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی. 
مهاجم اسبق تیم های پاس و استقلال تهران گفت: در دوران بازیگری ام قبل از اینکه دنبال شهرت و پول باشم با عشق فوتبال بازی کردم و امروز هم با عشق دنبال فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود در مربیگری هستم.
وی با اشاره به شرایط نامناسب پیشکسوتان فوتبال افزود: این روزها حال پیشکسوتان خوب نیست و ای کاش همتی صورت گیرد و از این عزیزان در فوتبال استفاده شود. مربیان فوتبالی که در لیگ فعالیت می کنند قطعا حال همکاران خود را بیشتر درک می کنند و می توانند کمک حال آنها باشند. 
بیاتی نیا در خصوص مقصران بروز چنین مشکلاتی برای پیشکسوتان فوتبال گفت: مدیران غیر فوتبالی بیشترین نقش را در بحران های این رشته ورزشی دارند و متاسفانه فوتبال ایران تبدیل به مکانی برای برخی زد و بندها شده است. 
وی افزود: برای درک بیشتر مشکلات فوتبال باید مدیری از جنس این رشته انتخاب شود و به جرات می توانم بگویم عامل تمام بدبختی های امروز فوتبال همین مدیران غیر فوتبالی هستند. اطمینان دارم با حضور مربیان فوتبالی ما مربیان جوان هم بسیار راحت تر می توانیم استعداد های خود را شکوفا کنیم.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران خطاب به مربیان با تجربه گفت: از مربیان با تجربه و ناموفقی که حاضر نیستند از فوتبال جدا شوند خواهش می کنم کنار بروند و راه را برای امثال من باز کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار