مایکروسافت در حال تست امکان جدیدی در نرم‌افزار اسکایپ است که به کاربران آن کمک خواهد کرد با این نرم‌افزار پیام کوتاه ارسال و دریافت کنند.
کد خبر: ۶۵۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 15 September 2018

مایکروسافت به زودی به کاربرن نرم‌افزار اسکایپ اجازه خواهد داد تا کسانی که تلفن همراه اندرویدی دارند، بتوانند با استفاده از رایانه‌های شخصی خود پیام‌های کوتاه دریافت کنند و نام این قابلیت را SMS Connect گذاشته است. از روز گذشته، قابلیت SMS Connect روی برنامه‌های اسکایپ فعال شده است اما کاربران برای استفاده از این قابلیت باید برنامه اسکایپ را به ساخت 8.30 یا بالاتر آپدیت کنند.

قابلیت SMS Connect به کاربران اجازه خواهد داد تا رایانه‌های شخصی ویندوزی یا مک خود را با تلفن همراه هوشمند خود پِیر کنند تا پیام‌های کوتاه خود را روی رایانه خود دریافت کنند. اساسا، دیگر لازم نخواهد بود که قفل صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را باز کنید و یک پیام کوتاه را بخوانید یا جواب آن را با گوشی خود بدهید چرا که هر دوی این کارها را می‌توانید با رایانه شخصی خود انجام دهید.

با استفاده از قابلیت تازه معرفی شده SMS Connect کاربران قادر خواهند بود تا روی کامپیوتر شخصی خود یا مک پیام‌های کوتاه خود را بخوانند و آن‌ها را پاسخ دهند چه به صورت گروهی باشند و چه به صورت تک به تک، می‌توانند MMS یا پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند و در نهایت، مکالمات جدید با دوستان خود آغاز کنند.

کاربرانی اسکایپ که علاقه دارند از این قابلیت استفاده کنند باید برای فعالسازی آن در برنامه اسکایپ عکس پروفایل خود را در اپلیکیشن اسکایپ روی گوشی اندرویدی خود لمس کنند تا منوی مربوط به پروفایل باز شود. پس از آن گزینه Settings را انتخاب کنند و با ورود به منوی آن گزینه Messaging و سپس SMS را انتخاب کنند که در این قسمت می‌توانند SMS Connect را فعالسازی کنند. اگر شما هم علاقه دارید از این قابلیت استفاده کنید، این روند قدم به قدم را دنبال کنید تا از این پس روی رایانه‌های شخصی خود پیام کوتاه دریافت کنید.

گفتنی است، قابلیت SMS Connect در حال حاضر برای همه کاربران فعال نشده است و مایکروسافت قصد دارد با ارائه نسخه‌های بعدی آپدیت اسکایپ، این برنامه را مجهز به این قابلیت کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار