رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: المان های ویژه ماه محرم در سطح شهر ارومیه نصب شد تا فضای شهر حال و هوای حسینی داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 16 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی شایگان امروز در ارومیه، با اشاره به نصب المان های محرم در سطح شهر ارومیه، بیان کرد: المان‌های حجمی موقت چون ظهر عاشورا، شمع و پلاک در میادین و خیابان های پرتردد شهر از جمله میدان ولایت فقیه، میدان امام حسین(ع)، میدان انقلاب و میدان کسری نصب شده است .

وی عنوان کرد: المان‌های حجمی به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهدای کربلا در سطح شهر نصب شده است و تا انتهای ماه صفر در این میادین باقی می ماند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: علاوه بر آماده سازی میادین سطح شهر با نصب المان هایی مناسبتی برای ایام سوگواری سالار شهیدان، در سطح شهر نیز فعالیت های گسترده ای برای سیاه پوش کردن شهر انجام گرفته است.

وی نصب المان های نوشتاری نورانی در پیشانی پل های شهری و میادین، نصب لمپوست و بنرهای با مضامین عاشورایی در ورودی های شهر، نصب 500 عدد پرچم مشکی در سطح شهر، نصب ریسه های مشکی در میادین شهری و نصب کتیبه های محرم در زیرگذرها و روگذرها و پل های عابر پیاده را از سایر اقدامات در ماه محرم دانست.

انتهای پیام/61024/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار