سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام عامل مهم اقتدار کشور است، گفت: همدلی مردمی در برهه کنونی دفاعی مقدس از ایران اسلامی است
کد خبر: ۶۵۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ 16 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی عصر روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: باید این اتحاد و انسجام مردمی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد زیرا این امر می تواند زمینه شکست توطئه های دشمنان را فراهم کند.
وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی به دنیا ثابت شد که این مردم پای انقلاب و آرمان های امام راحل ایستاده اند و دفاع مقدس نقطه عطفی در برگ زرین تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.
وی اضافه کرد: اکنون نیز باید با اتحاد و انسجام جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و نشان می دهیم این مردم همچنان پای آرمان هایشان ایستاده اند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: جنگ تحمیلی جوانان ما را به این خودباوری رساند که خواستن، توانستن است و این روحیه در رگ های انقلاب همچنان جاری است.
مصطفوی گفت: روحیه خودباوری جوانان این مرز و بوم هر تحریم و نقشه ای را نقش بر آب می کند و مشت محکمی در پوزه یاوه گویان است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: 135 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس سال جاری تدارک دیده شده است که توسط 6 کارگروه این ستاد اجرایی می شود.
سرهنگ جلیل وحیدی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که باید به درستی گرامی داشته شود تا نسل های آینده به رشادت های دلیرمردان این مرز و بوم پی ببرند.
به گراش ایرنا حمایت همه جانبه نهادهای اداری آذربایجان غربی از ستاد راهبردی جمع آوری آثار دفاع مقدس، ابتکار و ایجاد شور و نشاط در برنامه های هفته دفاع مقدس و جلوگیری از هدر رفت منابع از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور بانوان استانداری، سپاه شهدای استان و آموزش و پرورش آذربایجان غربی به بیان نظرات و پبشنهادات خود پرداختند.
همه ساله از 31 شهریور تا ششم مهر به نام هفته دفاع مقدس در کشورمان گرامی داشته می شود.
31 شهریور امسال سی و هشتمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران در مقابل رژیم بعث عراق و کشورهای پشتیبان این کشور است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار