'غلامرضا امینی'، رییس فدراسیون قایقرانی از 'محمدمهدی شهریاری' استاندار این استان به دلیل میزبانی خوب و شایسته از اردوهای تدارکاتی تیم ملی قبل از اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 18 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در متن این نامه که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنای آذربایجان غربی قرار گرفته، آمده است: ' به نوبه خود از سوی خانواده قایقرانی مراتب سپاس و قدردانی خود را به پاس زحمت ها و حمایت های بی شائبه جنابعالی و مجموعه تحت مدیریت تان در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی رویینگ در کمپ قایقرانی سد شهرچای ارومیه به عمل می آوریم.
غلامرضا امینی در ادامه نوشته است: ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و همکاران گرامیتان، امید است همچون گذشته شاهد حمایت های حضرت عالی از ورزشکاران و قایقرانان کشورمان باشیم.
به گزارش ایرنا سد شهرچایی ارومیه از فروردین سال جاری تا آغاز بازی های آسیایی جاکارتا میزبان اردوهای تدارکاتی ملی پوشان رویینگ کشور بود.
محسن شادی، رضا قهرمانی و عاقل حبیبیان به عنوان ورزشکار به همراه طاهر کبوتری در کسوت مربی تیم ملی رویینگ چهار نماینده ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بودند.
محسن شادی دارنده 2 عنوان قهرمانی بازی های آسیایی 2010 گوانگجو و 2104 اینچئون در این دوره از رقابت ها از رسیدن به مدال بازماند و مقامی بهتر از پنجمی کسب نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار