مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی از آمادگی 7 پایگاه ثابت و سیار انتقال خون برای خونگیری در تاسوعا و عاشورا در استان خبرداد.
کد خبر: ۶۵۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 18 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  مجتبی قهرمان رضائیه  افزود: طبق روال سال های قبل 6 واحد ثابت در شهرهای ارومیه، خوی، میاندوآب و نقده در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون در استان هستند.

مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی با تاکید به اینکه تنها یک واحد سیار انتقال خون در طول ایام محرم در استان فعال است تصریح کرد: این واحد در تاسوعا و عاشورا در شهرستان سلماس و تازه شهر فعال بوده و در طول ایام محرم و صفر به صورت چرخشی در تمامی شهرستانهای استان دایر خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه مراکز انتقال خون در دوشیفت صبح و عصر آماده پذیرش هم استانی ها است خاطر نشان کرد: در سه مرکز ارومیه علاوه بر اهدای خون، امکان اهدای پلاسما و پلاکت نیز وجود دارد و افراد می‌توانند بدون نوبت پلاسما و پلاکت نیز اهدا کنند.

قهرمان رضائیه افزود: درخواست سازمان انتقال خون از عاشقان حسینى این است که به خاطر تکریم ارباب رجوع و اینکه کیفیت فداى کمیت نشود اهداى خون را مختص به عاشورا و تاسوعا نکنند و در تمام طول سال این سنت خدا پسندانه را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار