۱۹ نفر از جمله چند چهره غیر ورزشی و فاقد مدیریت اجرایی در حوزه ورزش نامزد ریاست هیئت والیبال آذربایجان غربی شدند.
کد خبر: ۶۵۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 19 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در روزهایی که دو تیم تراز اول این شهر که هر دو متعلق به شهرداری ارومیه بوده با مصوبه انحلال شورای شهر در بلاتکلیفی به سر می‌برند و هیئت والیبال آذربایجان غربی نیز با امتیاز فدراسیون والیبال تیم جدیدی را مهیای شکرت در مسابقات می‌کند بحث انتخابات هیئت والیبال این استان نیز داغ شده است.

امروز در آخرین روز ثبت نام نامزدهای ریاست این هیئت شمار شرکت کنندگان در آن به 19 نفر رسید که در میان آنان از شهرداران سابق گرفته تا فرماندار، خبرنگار، عکاس، کارمند و بیکار نیز دیده می‌شود.

اسامی افرادی که در انتخابات ریاست هیئت والیبال آذربایجان غربی شرکت کرده‌اند به شرح زیر است:

  1. کریم فروزان
  2. مصطفی میلانی
  3. مسعود قدرتی
  4. پیمان رضایی
  5. محمد حضرت پور
  6. حسین فروزان
  7. عباس حسن خانی
  8. علی غیور
  9. زهرا هوشیار
  10. رضا عدلی
  11. رسول بنایی کیا
  12. توحید ایرانی آرا
  13. منصور حسین نژاد
  14. عیسی زینالی
  15. شهلا مومن
  16. بیت الله رحمت خدا
  17. وحید دشتیان
  18. مجید ساداتی
  19. شاهین کهنموییان آذر

رئیس کنونی هیئت والیبال آذربایجان غربی درباره دلایل استقبال افراد از انتخابات ریاست هیئت والیبال آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ثبت نام 19 نفر در این انتخابات نشان می‌دهد هیئت والیبال استان طی 4 سال اخیر با عملکرد خوب خود، شرایطی را به وجود آورده که چندین نفر برای استفاده از فرصت خوب والیبال به عرصه آمده‌اند.

کریم فروزان گفت: 4 سال قبل وضعیت والیبال آذربایجان غربی، شرایط خوبی نداشت بطوریکه نه محلی برای دفتر هیئت مشخص بود و نه قادر به درآمدزایی مناسب از رشته اول ورزشی شهر ارومیه و استان بود و اکنون عملکرد هیئت در 4 سال چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از لحاظ نرم‌افزاری، دوباره این رشته را در کانون توجه‌ها قرار داده است.

وی تصریح کرد: در مورد عملکرد هیئت والیبال آذربایجان غربی همین بس که معاون وزیر ورزش و جوانان کشور این هیئت را الگویی برای توسعه والیبال آسیا دانسته و مورد ستایش قرار داده است.

فروزان گفت: امیدوارم در انتخاباتی سالم، رئیس بعدی هیئت والیبال آذربایجان غربی فارغ از اینکه چه کسی باشد برای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در استان تلاش کند.

نکته جالب توجه در این انتخابات شمار زیاد داوطلبان ریاست به نسبت رای دهندگان است به این ترتیب که 17 نفر صلاحیت رای دادن به نامزدها را خواهند داشت در حالی که شمار انتخاب شوندگان 19 نفر است.

بر اساس این گزارش مجمع انتخاباتی هیئت والیبال آذربایجان غربی پس از بررسی صلاحیت نامزدهای ثبت نام کرده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار