سلسله برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رژه یگان‌های نمونه نظامی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 22 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی امروز همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح در تعدادی از شهرهای آذربایجان غربی از جمله خوی، سلماس، ارومیه، مهاباد، پیرانشهر و برخی دیگر از شهرستان‌های این استان انجام شد.

در ارومیه این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و دیگر مسئولان ارشد دولتی و نظامی منطقه برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری حسینی اظهار داشت: این ایام فرصت مغتنمی برای تجدید شناخت حماسه عظیم ملت و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس است چراکه این دوران نشان داد ایمان بر هر چیز دیگری برتری دارد.

سرتیپ دوم علی حاجیلو تصریح کرد: دوران جنگ تحمیلی نشان داد ملت ایران پیام‌های عاشورا را به خوبی درک کرده و بکار گرفته‌اند و با دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی در مقابل دشمن ایستادند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

وی افزود: جنگ تحمیلی در ایران محاسبات جنگ‌ها را تغییر داد و قائده و قانون جدیدی را به جهان ارائه کرد و در نهایت خود‌باوری، بالندگی و پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و مقاومت، ایثار، شهادت، امنیت و توسعه پایدار را نیز برای کشور در پی آورد که باید قدردانان باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح و مردم در کنار خدامحوری، ولایت محوری، معنویت‌گرایی و روحیه مقاومت و سلحشوری رزمندگان را از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس ارزیابی کرد و گفت: با عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب آمادگی داریم تهدیدات دشمن را با پاسخ سخت مواجه ساخته و اجازه هیچ تجاوزی به مرزهای ایران را نمی‌دهیم.

هیچ امتیازی به دشمن در دوران دفاع مقدس داده نشد

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز با بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این دوران ملت ایران با پیروی از فرهنگِ حماسی قیام عاشورا به مقابله با دشمن پرداختند و با از جان گذشتگی و سرلوحه قرار دادن آموزه‌های حسینی نشان دادند که پیروان راستین مکتب کربلا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دین را محور مدیریت کشور قرار داد و در سایه آن اقتدار کشور در منطقه و جهان حاصل شد و دشمن نیز در دوران جنگ تحمیلی در صدد شکست دادن همین راهبرد بود اما در اجرای ان شکست خورد.

وی تصریح کرد: دشمن بعثی به پشتوانه قدرت‌های استکباری در دوران جنگ تلاش کرد با بهره‌گیری از تمام امکانات خود  رزمندگان انقلاب اسلامی را شکست دهد اما نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را به چنگ آورد.

آغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربیآغاز مراسمات هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار