تقابل شاگردان بیاتلو و کمالوند بدون اینکه گلی به همراه داشته باشد، به پایان رسید.
کد خبر: ۶۵۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 23 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم تازه تاسیس نود ارومیه از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در استادیوم تختی میزبان اکسین البرز رده چهارمی و پُر مهره بود.

 

نود ارومیه بازی را با ترکیب مهدی خسروی، حسام مقصودی، امیرحسین نادم، علی سلیمانی، محمد عبادزاده، محمد زینالی، داوود شاهوراقی، آرمان سوداگر، عرفان پورافراز، حسین قهارپور و فرشاد اسدی آغاز کرد و به دنبال کسب حداقل یک امتیاز برابر تیم قدرتمند اکسین بود.

 

فراز کمالوند هم در شروع بازی با ترکیب داوود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، فرید محمدی‌زاده، پویا سیف‌پناهی، امین شجاعیان، محمود شفیعی، مهرداد رضایی، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و یاسر فیضی مقابل نود ارومیه قرار گرفت تا به دنبال جبران تساوی هفته قبل باشد.

 

نود ارومیه که فصل را با غیبت برابر بادران تهران و دو شکست سنگین متوالی برابر پرسپولیس پاکدشت و گل‌گهر سیرجان آغاز کرده بود، هفته قبل توانست نخستین امتیاز فصل جدیدش را با تساوی یک بر یک در خانه شهرداری تبریز کسب کند و از بحران خارج شود و امروز هم توانست دست به کار بزرگی بزند.

 

اکسین البرز هم که سه برد متوالی در شروع فصل لیگ یک داشت، در دیدار اخیرش با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مس کرمان شکست خورد که امروز هم نتوانست مثل هفته‌های ابتدایی به برد دست پیدا کند و با تساوی بدون گل در خانه نود ارومیه متوقف شد تا ۱۰ امتیازی شود و به موقتا به رده سوم جدول صعود کند؛ شاگردان بیاتلو هم با این تساوی ۲ امتیازی شدند و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ یک قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار