مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هفته گذشته نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی بورس منطقه‌ای استان را با ۲۴.۵ درصد به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۵۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 24 September 2018

 

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی وحید جوادی ، با اشاره به معاملات صورت گرفته در هفته گذشته در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هفته گذشته از بین کارگزاری‌های فعال در بورس منطقه‌ای استان شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات بورس را با ۲۴.۵ درصد به دست آورد.

وی با بیان اینکه سهام شرکت بانک ملت با ۱۸‌.۵ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای استان قرار داشت، عنوان کرد: در هفته گذشته استقبال مردم برای خرید سهام بیشتر از فروش سهام بود به گونه‌ای که ۶۰ درصد معاملات صورت گرفته مربوط به خرید بود.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در هفته منتهی به ۲۸ شهریورماه، ۱۲۰ میلیون و ۶۹ هزار و ۱۵۳ سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۲۵۸ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۹۵۰ ریال بوده است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته ۵۰ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای استان صادر شده است، تصریح کرد: در طول هفته گذشته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از ۲۸۵ شرکت را معامله کردند.

جوادی با اشاره به شاخص سهام بورس و فرابورس در هفته گذشته خاطرنشان کرد: شاخص کل بازار بورس با ۲ هزار و ۲۶۷ واحد افزایش در مقایسه با هفته ماقبل به ۱۵۷ هزار و ۳۲۸ واحد و شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۸۷ واحد افزایش به هفته ماقبل به هزار و ۸۵۸ واحد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار