مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن با برنامه ریزی هایی که انجام داده سعی دارد در بین مسلمانان اختلاف افکنی کند و مسلمانان باید با حفظ وحدت و اتحاد خود در مقابل آن ها ایستادگی کنند.
کد خبر: ۶۵۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ 24 September 2018

 

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی عصر امروز در مراسم ترحیم حجت الاسلام محمد غفاری امام جمعه سابق سلماس اظهار داشت: ایشان جزو افرادی بود که در زمان حساس فتنه، روشنگری کرده و اجازه نداد فتنه گران از احساسات پاک مردم سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: وی از مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بر علیه رژیم ستم شاهی بوده که چندین بار توسط ساواک بازداشت و تبعید شد، اما این شکنجه ها نتوانستند در روحیه و ایمان شیخ غفاری در مبارزه با رژیم پهلوی تاثیرگذار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: حجت الاسلام غفاری جزو روحانیون مردمی و انقلابی بود که با مدیریت و هدایت های روشنگرانه توانست اتحاد و همدلی در بین مردم شهرستان سلماس را افزایش دهد.

وی گفت: این روحانی مبارز در مقابل مردم فردی متواضع و رئوفی بود و در مقابل خائنین محکم مقاومت و ایستادگی می کرد.

سرایی بیان کرد: دشمن امروز با برنامه ریزی هایی که انجام می دهد سعی دارد اختلاف افکنی در بین مسلمانان را آغاز کند و مسلمانان باید با حفظ وحدت و اتحاد خود در مقابل این ستمگران ایستادگی کنند.

وی افزود: توطئه های دشمن با مدیریت های مقام معظم رهبری خنثی شده و مردم باید با اطاعت از فرمایشات فرمانده کل قوا در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از خاک کشور خود دفاع کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار