ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر هوشیاری مردم و مسئولان در برابر جنگ روانی دشمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۶۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ 28 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان ایتکه دشمنان با هجمه های اقتصادی و فرهنگی تلاش دارند ملت را از آرمانها و اهداف انقلابی و اسلامی خود جدا بکند افزود: ایجاد یاس وناامیدی در بین آحادم مردم از مهمترین تهدیدات دشمنان نظام است که مردم با آگاهی ودرایت خودبه پشتوانه رهبری این توطئه شوم را هم خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان انقلاب و نظام  با ایجاد جنگ روانی اقتصادی است به دنبال ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هستند خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید هوشیار باشند اسیر این جنگ روانی نشده و این روزهای سخت را با اتحاد و همدلی پشت سر بگذارند.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با اشاره به سخنرانی عزتمندانه رئیس جمهوری کشورمان در سازمان ملل گفت: دفاع از ملت ایران و پرداختن به هویت وحیثیت ایرانی یک افتخاربزرگ ازسوی رئیس جمهور بود و وی توانست دراین سخنرانی شجاعت ایرانی ها را به جهانیان نشان دهد.

حجت الاسلام قریشی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان نظام با سخنرانی علیه مسوولان کشور قصد ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان را دارند عنوان کرد: ما روزهای سخت تر از این را هم گذرانده ایم و گذر از این شرایط اقتصادی نیز نیازمند حفظ اتحاد و مقابله با ناامیدی است.

امام جمعه ارومیه با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به رزمایش بزرگ بسیج در استان از همه بسیجیان استان خواست درمرحله سوم رزمایش بزرگ بسیج که ۱۲ مهرماه با حضور۴۰ هزاربسیجی درآذربایجان غربی برگزارمی شود حضوری پرشورداشته باشند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان خاطرات، حماسه آفرینی‌ها و نقل رشادت‌های رزمندگان اسلام است افزود: دشمن در پی تحریف دوران غنی دفاع مقدس است بنابراین باید با مستندسازی وقایع آن دوران در پی انتقال آموزه‌های دوران جنگ به نسل‌های آینده باشیم.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی همچنین با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت ۷ مهر، روز آتش نشانی ادامه داد: باید زحمات این افراد به نحو شایسته گرامی داشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار