فرمانده نیروی زمینی سپاه از هلاکت «ملاهاشم نکری» نفر دوم گروهک تروریستی جیش‌الظلم در عملیات امروز قرارگاه قدس این نیرو در منطقه مرزی سراوان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 28 September 2018

ه گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، در پی عملیات صبح امروز(جمعه ۶ مهر ) رزمندگان سپاه اسلام علیه تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان، سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی اظهار کرد: در این عملیات دقیق و غافلگیرانه که با آتش پرحجم رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه همراه بود، چهار تن از تروریست‌ها ی پلید به هلاکت رسیدند و دو تن از آنان زخمی و مابقی هم به عمق کشور همجوار منطقه مرزی سراوان متواری شدند.

وی افزود: با شناسایی اجساد تروریست ها مشخص شد یکی از تروریستهای معدوم «ملا هاشم نکری»  نفر دوم گروهک تروریستی جیش الظلم است که طی سال‌های اخیر فرماندهی بسیاری از عملیات های تروریستی و خرابکارانه این گروهک در حمله به پاسگاه‌ها و مقرهای مرزی منطقه از جمله کمین علیه مرزبانان ناجا در سال 92 و شهادت 14 تن از رزمندگان هنگ مرزی سراوان و نیز حمله به نیروهای مرزبانی ناجا در تهلاب میرجاوه که منجر به شهادت 9 تن و اسارت سرباز براتی در سال ۹۶ گردید، را عهده دار بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: تروریست معدوم ملاهاشم نکری مسئولیت عملیات‌های اشرار و تروریست های مزدور و وابسته گروهک در منطقه میانی مرزهای جنوب شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت.

سردار پاکپور در پایان تاکید کرد: ما در صیانت از امنیت میهن اسلامی همچنان مصمم هستیم و با همکاری سایر دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش ملت ایران توسط عده ای مزدور و اجیر شده توسط سرویس‌های جاسوسی دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای به مخاطره افتد.

گفتنی است روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صبح امروز از انهدام یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان و هلاکت و زخمی شدن ۶ تروریست طی این عملیات دقیق و غافلگیرانه خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار