مشاور استاندار و مسوول امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی گفت: مشکلات ایثارگران در استان با تشکیل کمیته های ویژه به صورت تخصصی بررسی می شود.
کد خبر: ۶۶۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 01 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی پیام روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی افزود: در صدد هستیم با استفاده از ظرفیت این کمیته ها، راهکارهای کاربردی نیز در راستای رفع مشکلات ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: ایثارگران همواره در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند و امروز نیز در این شرایط سخت که استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، ایثارگران در صحنه حضور دارند و با جان و دل از دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی صیانت می کنند.
وی بیان کرد: امنیت و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت ها و جانفشانی ها شهدا و ایثارگران است که باید قدردان این رشادت ها باشیم.
مشاور استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: باید برای کسانی که در راه دفاع و صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، از جان خود گذشتند و ایثارگری کردند، خدمات شایسته ای ارائه دهیم و به مسائل و مشکلات آنان بیش از پیش رسیدگی کنیم.
در این جلسه در خصوص تشکیل کمیته های تخصصی ذیل شورای هماهنگی امور ایثارگران بحث و تبادل نظر شد.
بر همین اساس پیشنهاد شد که 6 کمیته شامل کمیته اشتغال و سرمایه گذاری، کمیته فرهنگی و نشر و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاهها در رابطه با اجرای قوانین مربوط به ایثارگران، کمیته رفاه و آموزش، کمیته بهداشت و درمان و کمیته آموزش ایثارگران راه اندازی شود.
به گزارش ایرنا، مردم آذربایجان غربی 12 هزار شهید، 17 هزار جانباز، 2 هزار آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار