معاون فرهنگی سازمان تبلیغات یزد تأکید کرد:
معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نقش مهم و ضروری تولید محتوای دینی در رسانه گفت: تولید محتوای رسانه باید با رویکرد دینی و بر اساس ذائقه مردم انجام شود.
کد خبر: ۶۶۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 04 October 2018

حجت‌الاسلام «علی کارگر» در جلسه کارگروه تولید محتوای رسانه‌ای با رویکرد دینی اظهار کرد: تولید محتوای رسانه با رویکرد دینی باید به صورت تخصصی مورد توجه قرار گیرد تا بتواند نظر مخاطبان را جذب کند .

وی با بیان این‌که رسانه مهمترین ابزار برای انتقال پیام است‌،افزود: فضای مجازی از ابزارهای پیشرفته در این زمینه است که مورد استفاده در دنیا قرار گرفته و هر نوع محتوایی را در اختیار همگان قرار می‌دهد .

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به این‌که در حال حاضر رسانه جزء جدایی ‌ناپذیر زندگی بشر شده است، گفت: آگاهی بخشی دینی هم امروزه از سوی رسانه‌‌ها انجام می‌‌شود و هر قشری به نوع خود از رسانه استفاده می‌کند .

کارگر در ادامه با بیان این‌که رسالت اداره کل تبلیغات اسلامی در تولید محتوای رسانه با رویکرد دینی در دو بخش تامین بستر و زیرساخت و تولید محتوای قوی خلاصه می‌شود، تصریح کرد: تنوع در تولید محتوا برای مخاطب بسیار مهم است و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم .

وی با بیان این‌که ضرورت دارد تا در این زمینه از اقدامات مشارکتی و هدفمند بهره‌مند شویم،‌ادامه داد: می‌توان با برخی نهادها و دستگاه‌هایی که در این زمینه فعالیت داشته و اقداماتی می‌کنند همراه شد و به صورت مشارکتی کار را دنبال کرد .

این مقام مسئول همچنین خواستار تشکیل تیم تخصصی با هدف تولید محتوای فاخر و با کیفیت شد و افزود: زمانی موفقیت حاصل می‌شود که محتوای تولیدی، بیشترین تاثیر را در معادلات رسانه های استان در حوزه دینی داشته باشد .

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در پایان بیان کرد: لازم است برنامه‌ریزی بر اساس شناخت و نیاز سنجی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در حوزه رسانه‌های اجتماعی و نوین با رویکرد دینی صورت گیرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار