مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه سومین نمایشگاه خودروی ارومیه گفت: با توافق خودروسازان و سازمان حمایت از مصرف کننده، قیمت نهایی و جدید خودروهای تولیدی خودروسازان هفته آینده اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 05 October 2018

 محسن قاسم جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به ارومیه سفر کرده است به خبرنگاران گفت: با درخواست‌های ایجاد شده در جامعه و با توجه به وضعیت کنونی کشور بدلیل تحریم‌های ایجاد شده، استراتژی شرکت سایپا استفاده از تمام توان نخبگان کشور و روی آوردن به داخلی سازی خودروهاست و در این میان فراخوان‌هایی برای مشارکت نخبگانی که تحصیلات دانشگاهی دارند و توان بومی سازی قطعات خودروها را دارند، برای طراحی و تولید خودروهای تمام ایرانی انجام شده است.

بازدید استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرعامل سایپا از نمایشگاه خودرو ارومیه

وی در پاسخ به مشخص شدن قیمت نهایی خودروها افزود: قیمت خودروهای تولیدی با توجه به اینکه نقش مهمی در زندگی مردم و خانواده‌ها دارد، بسیار حساس شده و تصمیماتی که اخیرا با توجه به تغییرات نرخ ارز و نوسانات قیمتی قطعات یافته، گرفته شده و هفته آینده با توافق خودروسازان و سازمان حمایت از مصرف کننده، قیمت نهایی همه خودروها مشخص خواهد شد.

وی اظهار کرد: خودروسازان و بخصوص سایپا تلاش دارد قیمت مناسبی برای خرید خودرو توسط خانواده‌ها تعیین کند ولی فرآینده تولید خودرو در خودروسازی کاملا به تغییرات و نوسانات قطعات اولیه مرتبط است و خودروساز در نهایت با جمع بندی، خودروی نهایی را تحویل می دهد.

مدیرعامل سایپا گفت: زیرساخت‌های ایجاد شده در شرکت سایپا باعث شد در ثبت نام اخیر هیچ مشکلی نداشت و تمام کسانی که به سایت مراجعه کردند توانستند با تمام مشخصات واقعی اقدام به ثبت نام خودرو کنند و این عملکرد نشان از شفافیت شرکت سایپا دارد با این حال حجم درخواست‌ها بسیار بالا بود.

جهرودی در پاسخ به سوالی در مورد سرمایه‌گذاری شرکت سایپا در استان آذربایجان‌غربی گفت: برای سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان‌غربی نیز بعد از بررسی و نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار