امام جمعه خوی گفت: کارکنان نیروی انتظامی امنیت سازان بی امنیت هستند از این رو باید قدردان زحمات وتلاش‌های حافظان امنیت وآسایش کشور باشیم.
کد خبر: ۶۶۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 05 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سیدرضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به جایگاه وویژگی‌های برجسته‌ی شیعیان در طول تاریخ اشاره کردوگفت: یکی از افتخارات برجسته و بارز ملت ایران در طول تاریخ پیروی از خاندان پیامبر (ص) و شیعه گری بوده و امروز در سطح جهان با این ویژگی شناخته می‌شوند.
وی ادامه داد:همه می‌دانند که شیعه در طول تاریخ بخاطر پیروی از اهل بیت (ع) هزینه‌های زیادی پرداخت کرده و می‌پردازد.

خطیب نمازجمعه خوی بابیان اینکه  تمامی ملل جهان هر روز مشاهده می‌کنند شیعیان در کشور‌های مختلف بویژه عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان، یمن و بحرین بصورت روزمره از طریق جریان‌های تکفیری مزدور استکبار قتل عام می‌شوند.

هجرت حضرت امام (ره) به پاریس پیروزی را تسریع کرد

حجت الاسلام شکوری با اشاره به ۱۴ مهر سالروز هجرت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور فرانسه اظهار داشت: رسول خدا می‌فرماید: هرکس برای دین خود از سرزمینی به سرزمین دیگر ولو به اندازه یک وجب بگریزد سزاوار بهشت خواهد بود و همدم ابراهیم و محمد (ص) است.

وی در ادامه با اشاره به برکات این هجرت، بهره گیری از تمامی فرصت‌ها برای رساندن پیام انقلاب به جـهانیان، اعلان موضع در برابر جریان‌های سیاسی و گروه‌های انحرافی داخلی، برخورد جـدی و قاطـع عـلیه اشخـاص و گـروه هـای فرصت طلب را به عنوان این برکات برشمرد و افزود: که هجرت امام پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع کرد

قدردان خدمات و ایثارگری‌های نیروی انتظامی باشیم

خطیب جمعه با اشاره به هفته نیروی انتظامی وقدردانی از زحمات و تلاش‌های این نیرو اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی متجاوز از ۲۴ مأموریت سیاسی، اجتماعی، امنیتی، خدماتی و انتظامی مهم و اساسی دارد که مبارزه با قاچاق مواد مخدر، فساد و منکرات، کشف جرم، دستگیری متهمین و مجرمین و اجرای احکام قضائی از آن دسته است.

وی ادامه داد:یکی از شگرد‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی و عوامل داخلی او جهت زمین گیر ساختن این نیرو موج آفرینی، شانتاژ، هوچی گری و جو سازی در فضای مـجازی و رسانه‌های استکبار عـلیه نیروی انتظامی  است.

خطیب نماز جمعه در همین راستا اظهارداشت:بسی جای تأسف است بعضا حتی مدیران جامـعه و بـعضی از نمایندگان مجلس نـیزتحت تأثیر این جو سازی‌ها قرار می‌گیرند.
 

علل اساسی مهاجرت روستائیان بررسی شود

حجت الاسلام شکوری با اشاره به روز ۱۵ مهر که روز روستا و عشایر نامگذاری شده است، موضوع مهاجرت روستاییان از روستا‌ها به سوی شهر‌ها اشاره نموده و اظهار داشت: متاسفانه بر اساس بعضی از گزارشات در حال حاضر حدود ۷۰ درصد جمعیت ایران در شهر‌ها زندگی می‌کند.
وی ادامه داد: یعنی اکثریت مردم مصرفی هستند و فقط ۳۰ درصد در روستا‌ها سکونت دارند و به صورت روز مرّه شاهد مهاجرت روستاییان به شهر‌ها هستیم.

 

انتهای پیام/م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار