فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش امنیتی محرم، فردا 15 مهر در کامیاران برگزار می شود.
کد خبر: ۶۶۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 06 October 2018

مرکز کُردستان، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپوربا اعلام این خبر گفت: رزمایش امنیتی محرم، دومین رزمایشی است که در شمالغرب کشور برگزار می‌کنیم و قبل از این نیز دو رزمایش امنیتی را در جنوب شرق کشور با موفقیت برگزار کرده ایم.رزمایش امنیتی محرم در کامیاران
سردار سرتیپ پاسدار پاکپور افزود: سال گذشته اولین رزمایش شمالغرب را در منطقه اشنویه ارتفاعات کفارستان برگزار کردیم که نتایج خوبی در پی داشت.
سردار پاکپور گفت: در دومین رزمایش امنیتی محرم شمالغرب کشور که در ارتفاعات شاهو منطقه کامیاران برگزار می‌شود ۷۰ درصد یگان‌های شرکت کننده جزو یگان‌های بومی کردستان هستند.
وی با اشاره به اینکه حدود پنج روز از شروع دومین رزمایش محرم شمالغرب کشور میگذرد گفت: این رزمایش شامل مراحل مختلفی از قبیل: ارسال فراخوان به گردان‌های بسیج برای انجام مأموریت‌های خاص، بحث دفاع شهری و بحث مسائل اغتشاشات است که در این رزمایش همزمان نیروی انتظامی و مرزبانی در کنار واحد‌های بسیج، گردان‌های بیت المقدس، گردان امام حسین، گردان‌های کوثر حضور دارند.
سردار پاکپور گفت: ما دو هدف را در این رزمایش دنبال می‌کنیم که هدف اصلی رزمایش همپا شدن یگان‌ها و واحد‌های آموزش‌های تئوری با یگان‌های عملیاتی است، که در کنار آموزش‌های تئوری آموزش‌های عملیاتی خود را انجام و تاکتیک هایشان را تمرین می‌کنند و این فرصتی است که اثر بخشی آموزش آنان را بسنجیم.
سردار پاکپور با توجه به پیچیدگی جغرافیایی که در مناطق شاهو وجود دارد و اینکه این مناطق زمانی محل تاخت و تاز عناصر ضدانقلاب و مورد علاقه آنان بوده گفت: هدف دوم ما اشراف کامل بر این مناطق است در حالیکه
همزمان اهداف حقیقی برای پاکسازی این مناطق را نیز دنبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار