معوقات پرسنل شهرداری‌های آذربایجان غربی با کمک ۲۰ میلیارد ریالی استاندار پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 06 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مدت‌هاست همه شهرداری‌های آذربایجان غربی و در صدر آن شهرداری ارومیه با مشکل درآمد روبرو هستند و همین مسئله سبب شده تا نتوانند به‌موقع حقوق کارکنان خود را پرداخت کنند.

ماه‌هاست بخش قابل‌توجهی از کارکنان تعدادی از شهرداری‌های آذربایجان غربی نتوانسته‌اند حقوق خود را دریافت کنند بنابراین در اداره کرد خرج و مخارج خود و خانواده به مشکل برخورده‌اند.

تعدادی از شهرداری‌های آذربایجان غربی که در دو سه سال اخیر عملاً دستشان از درآمدهای سابق کوتاه شده دست به دامان بانک‌ها شده و با برخی از بانک‌ها یا مؤسسات مالی و اعتباری وارد قراردادهای پیچیده همکاری شده‌اند اما با این حال باز هم مشکل کمبود نقدینگی آنان حل نشده است.

چندی پیش شورای شهر ارومیه به بهانه پرداخت حقوق کارکنان شهرداری بر خلاف اراده و خواست افکار عمومی در این شهر مصوبه‌ای را از صحن شورا گذراند که به‌موجب آن می‌بایست شهرداری ارومیه از ادامه تیم داری در لیگ والیبال کشور دست می‌کشید در حالیکه امسال امتیاز دو تیم از شهرداری ارومیه در مسابقات معتبر والیبال ایران وجود داشت.

امروز با حادتر شدن مشکلات کارکنان شهرداری‌های تعدادی از شهرهای آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری استاندار با صدور دستوری که شامل حال کارکنان شهرداری ارومیه نمی‌شود به کمک کارکنان شهرداری‌های شهرهای کوچک 39 گانه آمد.

بر اساس دستور وی و در راستای کمک به شهرداری‌های شهرهای کوچک استان در تأمین هزینه‌ها و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری با نظر مساعد استاندار 20 میلیارد ریال از محل بند (و) تبصره قانون بودجه سال 96 به 39 شهرداری استان اختصاص یافت.

بنا بر این دستور این میزان اعتبار برای پرداخت‌های جاری شهرداری‌ها اختصاص می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار