سخنگوی قوه قضاییه درخصوص سرنوشت بازداشت شهرام جزایری و آخرین جزئیات از پرونده او گفت: وی حرف‌های واحدی در این مدت نزده اما بعید است صرف بدهی مالیاتی کسی به این طریق بخواهد از کشور خارج شود.کسی که اسناد غیرایرانی همراه داشته و قصد پرداخت رشوه میلیاردی داشته، بعید است این بهانه بدهی مالیاتی را داشته باشد. پرونده وی در حال تحقیق است و وی بازداشت است و قراری در دادسرا برای وی صادر نشده است.
کد خبر: ۶۶۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 14 October 2018

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شهرام جزایری در مدت بازداشت حرفهای متفاوتی زده است و بعید است ماجرای فرار مالیاتی دلیل واقعی خروج مخفیانه وی از کشور باشد.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صد و سی‌ و دومین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در مورد چند کانتینر کاغذ دیواری قاچاق گفت: در بندرعباس در مورد توقیف چند کانتینر کاغذ دیواری حکم صادر شده است.

به نوشته فارس، وی افزود: این مورد از پرونده‌های قبل است و تا قطعی نشدن حکم نمی‌توان آن را بیان کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه در راستای برخورد با پروژه نفوذ یک نفر با تابعیت گرجستانی دستگیر شد، ظاهرا حکمش بیان نشده است گفت: فردی به اسم توکلی حکمش قطعی شده است،

وی دوتابعیتی بود و وزارت اطلاعات گزارش اولیه را داد. در تجدیدنظر ۸ سال و نیم حکم قطعی برای وی صادر شد و ضبط اموالی که از این راه تحصیل کرده بود در نظر گرفته شد که میزان آن ۴۸ هزار دلار بود.

اژه‌ای درخصوص سرنوشت بازداشت شهرام جزایری و آخرین جزئیات از پرونده وی گفت: ایشان حرف‌های واحدی در این مدت نزده اما بعید است صرف بدهی مالیاتی کسی به این طریق بخواهد از کشور خارج شود.

وی افزود: کسی که اسناد غیرایرانی همراه داشته و قصد پرداخت رشوه میلیاردی داشته، بعید است این بهانه بدهی مالیاتی را داشته باشد. پرونده وی در حال تحقیق است و وی بازداشت است و قراری در دادسرا برای وی صادر نشده است.

معاون اول قوه قضاییه درباره پرونده موسوم به محیط زیست گفت: پرونده به دادگاه نرفته و ایراداتی گرفته شده که هنوز برطرف نشده و کیفرخواست صادر نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار