مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای عملیات تعریض و چهار خطه کردن خروجی روستای مغانجوق تا ابتدای تقاطع غیر همسطح محور سلماس و خوی به طول 2.3 کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ 21 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ارسلان شکری امروز  در سلماس اظهار داشت: پروژه عملیات تعریض و چهار خطه کردن خروجی روستای مغانجوق تا ابتدای تقاطع غیر همسطح محور سلماس و خوی یکی از برنامه های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بوده و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال برای اجرایی کردن این پروژه تخصیص یافته و به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه مهم از بار ترافیکی این محور کم شده و نسبت ایمنی جاده به گذشته افزایش خواهد یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: از دیگر برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در شهرستان سلماس روکش آسفالت محور سلماس و تازه شهر به طول 4 کیلومتر بوده که با تخصیص اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال اجرایی می شود.

وی افزود: در بحث روکش آسفالت با برنامه ریزی هایی که در سلماس با همکاری نماینده این شهرستان انجام شده و به زودی اقداماتی در این زمینه انجام می گیرد.

شکری ادامه داد: در سطح شهرستان های استان جهت ایمن سازی راه های مواصلاتی برنامه ریزی هایی انجام شده و در شهرستان سلماس نیز به دلیل تراکم تردد ها اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز تخصیص یافته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار