برسی وضعیت قلبی حدود 30 خبرنگار شهرستان بابل اعم از رسانه مکتوب ، مجازی و خبرگزاری ها به مدت سه روز توسط پنچ پزشک متخصص و مطرح قلب دانشگاه علوم پزشکی بابل در بیمارستان آیت ا.. روحانی(ره) این شهرستان به صورت رایگان انجام شد.
کد خبر: ۶۷۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 27 October 2018

به گزارش تابناک مازندران، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از انجام طرح پایش سلامت قلبی عروقی خبرنگاران شهرستان بابل بصورت رایگان بمدت 3 روز خبر داد.

براساس این گزارش، این دکتر در ادامه گفت: بررسی وضعیت قلبی حدود 30 خبرنگار شهرستان بابل اعم از رسانه مکتوب ، مجازی و خبرگزاری ها به مدت سه روز توسط پنچ پزشک متخصص و مطرح قلب دانشگاه علوم پزشکی بابل در بیمارستان آیت ا.. روحانی(ره) این شهرستان به صورت رایگان انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در این طرح خبرنگاران عزیز شهرستان بابل ، تحت معاینات ، اقدامات تشخیصی، مشاوره های رایگان قلبی و ... قرار گرفتند و وضیعت جسمی آنان بررسی شد.

وی گفت: این وعده ای بود که به مناسبت روز خبرنگار سال جاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل داده شد و خوشبختانه با معرفی خبرنگاران از سوی بسیج رسانه و ستاد بزرگداشت روز خبرنگار شهرستان بابل این امر اجرایی شد.

دکتر جلالی تصریح کرد: وظیفه ما خدمت در حوزه سلامت است که باید در جهت ارتقا سلامت جامعه گام برداشته و به حد مطلوب برسانیم و در مسیر پیشگیری از بیماری های غیر واگیر قدم برداریم، اما این مهم در عصر کنونی امکان‌پذیر نیست مگر اینکه از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی اطلاع‌رسانی لازم در حوزه سلامت صورت گیرد.

وی خبرنگاران را از جمله انسان های وظیفه شناس و سخت گوش جامعه خواند و ادامه داد: این قشر پویای جامعه برای آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه تلاشی شبانه روزی دارند و دانشگاه علوم پزشکی بابل با این اقدام قدرشناس زحمات این عزیزان می باشد.

دکتر جلالی بیان داشت: افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل، نخستین دانشگاه علوم پزشکی شمال کشور با قدمت بیش از سه دهه، بعنوان مرکز ارجاع بیماران غرب و شرق استان مازندران به بیمارستان های تابعه دانشگاه محسوب می شود و همچنین بعنوان یکی از دانشگاه های علوم پزشکی معتبر، همه ساله پذیرای دانشجویان مستعد و علاقمند از سراسر کشور می باشد و به سبب همین قدمت، جایگاه ویژه‌ای در حوزه آموزش، پژوهش و درمان در سطح کشور دارد.

وی بیان داشت: از تلاش های ارزشمند اصحاب رسانه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار سلامت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل قدردانی می نمایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در وضعیت قلبی این عزیزان مشاهده نشد، بیان داشت: امیدواریم تا بتوانیم در مسیر پرافتخار خبرنگاران عزیز و در راستای همدلی قدمی برداشته و موثر و مفید باشیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار