مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: اعتماد به جامعه کارگری ویژگی اصلی محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
کد خبر: ۶۷۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ 27 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی رضا نقی زاده روز شنبه افزود: وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اولین بار در طول 40 سال گذشته در زمان تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز یکی از بزرگان جامعه کارگری را به سمت مشاور خود برگزید.
وی اضافه کرد: با تلاش های او در وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسیر ناهموار توسعه و رونق جامعه کارگری جهت پیشرفت های بیشتر هموار شد و با حضور شریعتمداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می توان رونق بببیشتر را در این بخش متصور بود.
وی بیان کرد: توجه ویژه به سه جانبه گرایی دولت، کارگر و کارفرما، حمایت اجتماعی از مردم و ارتقای تاب آوری در برابر مشکلات اجتماعی، تدوین و اجرای سیاست های حمایتی با مشارکت افراد دارای منفعت و آشنایی کامل با بازارهای چهارگانه پول، کار، سرمایه و کالا از مشخصه های اصلی محمد شریعتمداری به شمار می رود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که با رای اعتماد مجلس به شریعتمداری، روند فعالیت های این وزارتخانه گسترده بیش از پیش سرعت گیرد.
به گزارش ایرنا، جلسه رای اعتماد به محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم به همراه سه وزیر پیشنهادی دیگر، بعد از ظهر امروز /شنبه/ برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار