استاندار آذربایجان غربی گفت: تضاد در درون خانواده از عوامل افزایش ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه است.
کد خبر: ۶۷۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 28 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از مشکلات زیرساختی جامعه است و اگر این امور در اسرع وقت مورد توجه و رسیدگی قرار نگیرند، وقوع جرم در جامعه افزایش می یابد.
وی ادامه داد: توجه به بحث های سیاسی در جامعه به فراموشی در مورد مسائل اجتماعی منجر شده است و باید فرهنگ سازی مناسب در این مورد انجام شود. 
وی بیان کرد: مسائل اقتصادی نیز در رفتارهای اجتماعی بسیار موثر بوده و به دلیل نبود ثبات در بازار، مسائل اجتماعی نیز دچار مشکل شده است.
استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: برجسته کردن نقش دین و مذهب در جامعه و افزایش آموزش های مختلف از جمله کنترل خشم توسط ائمه جمعه و دستگاه های فرهنگی چون صدا و سیما و آموزش و پرورش می تواند آمار ناهنجاری های اجتماعی را در جامعه کاهش دهد.
شهریاری با اشاره به اینکه تلاش برای جذب سرمایه گذار از اولویت های مسوولان استانی است، گفت: برخی تنگ نظری ها و برخوردها موجب می شود تا سرمایه داران داخلی با وجود ثروت های بیشمار به خارج از استان یا کشور کوچ کنند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی رتبه آخر کشوری را در میزان وقوع جرم دارد و این آمار با توجه به مرزی بودن استان بسیار قابل توجه است؛ یکی از اولویت های قوه قضاییه کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار