فرماندار پلدشت گفت: مجتمع آب شیرین کن این شهرستان با حمایت دولت تدبیر و امید و با 45 میلیارد ریال هزینه تا آذر سال جاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۷۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ 31 October 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی اکبر عبدالله نژاد روز چهارشنبه  افزود: با بهره برداری از این طرح حدود 12 هزار نفر از اهالی این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
وی اضافه کرد: با توجه به فاکتورهای بهداشتی، آب شرب این شهرستان مشکلی ندارد اما با هدف تامین آب شربی که در شان مردم منطقه باشد، عملیات راه اندازی این دستگاه آب شیرین کن از چند سال قبل آغاز شده است.
فرماندار پلدشت با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 72 روستاست، ادامه داد: تاکنون برای 20 روستای مناطق شهرک ارس و بهلول آباد 2 مجتمع آب شیرین کن راه اندازی شده است.
عبدالله نژاد افزود: 2 مجتمع آب شیرین کن نیز در مناطق گلیشلانمش شهرستان پلدشت در حال ساخت و رسیدگی هستند تا در زمان تعیین شده به چرخه خدمت وارد شوند.
وی ادامه داد: این 2 مجتمع جدید برای هشت روستای دیگر آب شیرین و سالم تامین می کند که با این آمار در مجموع 28 روستای شهرستان پلدشت از خدمات دستگاه های آب شیرین کن بهره مند می شوند.
به گزارش ایرنا پلدشت در 47 کیلومتری غرب ماکو و شمالی ترین نقطه این استان واقع بوده که در سال 1388 از ماکو جدا شد و به جمع 17 شهرستان این استان پیوست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار